اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: هشت نخبه مهارتی از این استان امسال به نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت راه یافتند.

محمد سلیم عباسی با بیان این خبر افزود: رضا زهدی در رشته فناوری خودرو ، امیر محمد جهانگیرزاده تیزخرابی در رشته امنیت سایبری ، محمد استادی نجار در رشته پردازش ابری ، محمد نقی زاده در رشته تراش CNC ، محمد صادق پور در رشته جواهرسازی، مهسا سری در رشته فناوری مد ، کیان رحمانی در رشته فناوری اطلاعات – راهکارهای نرم افزاری برای تجارت و پویا شیخ بگلو در رشته صافکاری خورو به این دوره از مسابقات ملی مهارت که در استان های البرز و تهران مازندران ، کرمان ، کردستان ، اصفهان ، خراسان رضوی ، خوزستان ، چهارمحال بختیاری ، قزوین ، سیستان و بلوچستان و یزد برگزار می گردد، راه یافتند.

وی اظهار کرد: ظرفیت بسیار خوبی در خصوص مهارت های مختلف وجود دارد و کارهای خوبی در سال های اخیر در این خصوص انجام شده به طوری که در این سال ها از رتبه ۲۸ کشوری به رتبه برتر ارتقا یافته ایم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ادامه داد: ظرفیت این استان بسیار بالاست که برای بهره برداری بهتر از این ظرفیت، باید بخش خصوصی و دولتی در کنار هم تلاش کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی تصریح کرد: کشف استعدادهای حرفه ای جوانان وایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارتها ، ترویج و ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی، شناسایی کمبودها در آموزشهای فنی وحرفه ای و برنامه ریزی برای رفع آنها، ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه ای بین جوانان و ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت از اهداف اصلی برگزاری مسابقات ملی مهارت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست