اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: فیلم های تولیدی نتوانسته اند هنر وفرهنگ انقلاب اسلامی را به دنیا بشناسانند.

حجت الاسلام ناصر خدایاری در مراسم روز ملی سینما که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار شد افزود: فیلم های تولیدی علی رغم تلاش ها به دلیل نداشتن هدف تاکنون نتوانسته هنر و هدف انقلاب اسلامی را به دنیا بشناسانند.

حجت الاسلام خدایاری بااشاره به اینکه کلید ماندگاری هویت ،دین ومذهب،ارزش های اجتماعی و صیانت از همه باورهای یک کشور در زمان حاضر به هنر و سینما وابسته است تصریح کرد: اگر می خواهیم در دنیا در تمامی حوزه ها ازجمله اقتصاد، فرهنگ، هنر، تاریخ و موسیقی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید به سینما و سرمایه گذاری در این عرصه توجه کنیم.

وی بااشاره به اینکه سینما زبان مشترک ملت ها است یادآورشد: سینما می تواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی جامعه جلوگیری کند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۲۳ سینمای متروکه، نیمه فعال و فعال دراستان وجود دارد اظهار کرد: متاسفانه در سال های اخیر سینمای استان به جای پیشرفت با پس رفت روبرو بوده و برای احیای سینماهای مترکه استان تلاشی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: استاندارد صندلی سینما درکشور برای هر صد نفر یک صندلی است که متاسفانه در استان ما برای هر هزار نفر یک صندلی است.

حجت الاسلام خدایاری بااشاره به اینکه تجارت از طریق سینما باید مورد توجه قرار گیرد خاطر نشان کرد: سرمایه گذاران و تجار می توانند برای تاسیس پردیس های سینمایی در استان سرمایه گذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست