اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۸ نفر در اثر تصادفات جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ عباس فرمانی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ارومیه بعد از تهران بیشترین وسائط نقلیه را دارد افزود: در پنج ماهه اول سالجاری ۵۸ نفر فوت شده در تصادفات استان به ثبت رسیده است که با توجه به آمار سال گذشته شاهد کاهش چهار درصدی تصادفات در استان بودیم.

وی با بیان اینکه در این مدت چهار هزار و ۹۳ نفر در اثر تصادفات جرحی مجروح شده اند اظهارداشت: این تعداد در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال پنج درصد کاهش نشان می دهد.

سرهنگ فرمانی تعداد تصادفات خسارتی در استان را بیش از ۲۲ هزار نفر عنوان کرد و گفت: در میان شهرهای استان، ارومیه، خوی ، بوکان ، میاندوآب و مهاباد بیشترین ترافیک و تصادفات را در استان را دارند.

وی با بیان اینکه طی مدت زمان مذکور ۲۶درصد افزایش اعمال قانون در آذربایجان غربی صورت گرفته است افزود: در این راستا ۵۳۸ هزار و ۵۰۰ برگ اعلام قانون برای صاحبان وسایل نقلیه ارسال شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی با بیان اینکه از نظر مساحت آذربایجان غربی رتبه ۱۳و از نظر تصادف رتبه۱۰ را در کشور دارا است عنوان کرد: هم اکنون ۸۲۰ هزار و ۵۰۰ وسیله نقلیه در ارومیه در حال تردد است داریم که این آمار به ازای هر سه نفر یک وسیله نقلیه را در ارومیه نشان می دهد، بعد از تهران، ارومیه بیشترین وسیله نقلیه را در کشور دارد.

سرهنگ فرمانی با اشاره بیشترین علت تصادفات در استان عدم توجه به جلو با ۳۷ درصداست گفت: عدم کنترل وسیله نقلیه یکی از دلایل اصلی بروز تصادفات در استان به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست