اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی از آموزش بیش از ۴۲ هزار نفر از آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی و غیردولتی در سطح استان در ۹ ماهه امسال خبر داد.

صلاح خان احمدزاده اظهار کرد: از ابتدای امسال در ۲۲ مرکز دولتی و ۶۳۷ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد سطح استان ۴۲ هزار و ۴۸۰ نفر از جوانان، آموزش مهارتی را فرا گرفته‌اند.

وی افزود: از این میزان آموزش ۲۱ هزار و ۸۱۳ نفردوره در مراکز دولتی و ۲۰ هزار و ۶۶۷ نفردوره در آموزشگاه های آزاد در بیش از ۳۸۸ حرفه با رویکرد صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر اجرا شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: اهداف آموزش فنی و حرفه‌ای ایجاد زمینه اشتغال مولد، اشاعه فرهنگ کار در جامعه، افزایش بهره‌وری کار، ایجاد توانمندی‌های لازم برای استفاده از فناوری پیشرفته است.

وی تاکید کرد: این آموزش‌های مهارتی در مراکز ثابت دولتی، آموزشگاه‌های آزاد، حاشیه شهرها، کارگاه‌های مهارت آموزی در محیط واقعی، مرکز تخصصی مهارت‌های پیشرفته، مراکز درمانی بهزیستی، سیار شهری، زندان، پادگان، مناطق روستایی، جوار کارگاهی، مراکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی و سایر تفاهم‌نامه‌های منعقد شده و نیز برای عشایر و معتادان بهبود یافته ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست