اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای دومین مرحله طرح کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

پیمان آرامون اظهار کرد: طرح ویژه کنترل تأخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در چارچوب نظارت بر اجرای تبصره یک و دو ماده ۶ ضوابط حمل و نقل مسافر و بند ۶ منشور حقوق مسافر در پایانه‌های عمومی و نیز اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل در تمام استان‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه کنترل مبدا و حین سفر ناوگان حمل و نقل عمومی با توجه به اهمیت موضوع با هدف ارتقای ایمنی سفر به صورت کشوری انجام می‌پذیرد، ادامه داد: در این طرح، انجام بازدیدها در دو سطح کنترل از مبدا پایانه مسافربری و کنترل در پاسگاه‌های پلیس راه با استفاده از ظرفیت حداکثری گشت راهداری و حمل و نقل، ادارات شهرستانی و همکاری پلیس راه استان و تشکل‌های صنفی شرکت‌ها در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تصریح کرد: روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شأن مردم عزیز، کنترل در مقصد با استفاده از سامانه‌های «پلاک خوان» و «سپهتن» جهت تعیین زمان سفر ناوگان از مبدا تا مقصد و ثبت زمان تأخیرات بیش از حد مجاز را از جمله اهداف همیشگی متولیان و دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده‌ای مسافر استان است.

آرامون گفت: استفاده از ظرفیت کلیه تشکل‌های صنفی استان، اطلاع رسانی مسیرهای ارتباطی به مسافران برای انعکاس شکایات و پاسخگویی فوری به شکایات و نظرات دریافتی مسافران از مهمترین موارد اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه مسافران می‌توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان در مبدا و هنگام سفر مراتب را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند، گفت: با تدوین و ابلاغ این دستورالعمل تاکید شده نظارت‌ها به طور مستمر و مؤثر استمرار پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست