اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از قلع و قمع ۲۳ مورد بنا و ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای غفار بهی شهرستان ارومیه خبر داد.

رضا احمد نژاد افزود: در طی روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه سال جاری، در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با اخذ دستور از دادستان استان و با حضور مامورین گشت امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان و یگان انتظامی، ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی واقع در محدوده روستای غفاربهی ارومیه تخریب شد.

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تصریح کرد: این ٢٣ مورد شامل ۲۰ مورد دیوار کشی و ۳ فقره بنای ساختمانی است.

او با اشاره به تاکیدات و رهنمودهای رهبری درزمینه حفظ آب و خاک ، افزود: استراتژی و برنامه ریزی های سازمان جهادکشاورزی در حوزه اراضی در راستای فرامین معظم له است و باید با قاطعیت از اراضی محافظت شود و به عنوان انفال الهی جلوی تعدی سودجویان به اراضی کشاورزی گرفته شود.

احمدنژاد اضافه کرد: افرادی که به بهانه ساخت ویلا و کاخ در باغ و اراضی کشاورزی اقدام به تغییر کاربری و تخریب اراضی مرغوب کشاورزی می کنند، با برخورد قاطع دادستانی و نیروی انتظامی روبرو خواهند شد چرا که توسعه ویلا سازی در اراضی کشاورزی تهدید کننده امنیت غذایی مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست