اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  :  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاههای متولی پیگیر تعادل قیمت کالاهای اساسی در سطح بازار بوده و برخورد قانونی با متخلفان و اخلال گران بازار در دستور کار دستگاه های نظارتی استان قرار دارد.

نادر صادقی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر نظارت و کنترل بازار شب عید جهت جلب رضایت مردم، افزود: با تشدید نظارت ها و بازرسی ها در طول ایام عید و ماه رمضان، باید کنترل بازار برای مردم ملموس باشد.

او ادامه داد: ذخیره کالا‌های اساسی به میزان کافی در انبار‌ها برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

صادقی با اشاره به تامین کالا‌های اساسی در سطح استان، بیان  کرد: دستگاههای متولی پیگیر تسهیل دسترسی عموم مردم به کالا‌های اساسی و تعادل قیمت ها در سطح بازار بوده و برخورد قانونی با متخلفان و اخلال گران بازار در دستور کار دستگاه های نظارتی استان قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر عرضه میوه شب عید با نرخ مصوب، تصریح کرد: میوه شب عید با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به دست مردم عزیز استان خواهد رسید و پیش بینی های لازم در این راستا انجام شده است.

او در پایان، ساماندهی صدور مجوز برای نانوایی ها را ضروری دانسته و افزود: با تشدید نظارت و بازرسی در حوزه آرد و نان، رضایت مردم درخصوص کیفیت و قیمت نان تامین شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست