اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در جلسه بررسی و مانع زدایی از جذب سرمایه گذاری با حضور استاندار آذربایجان غربی در مرکز خدمات سرمایه گذار استان، درخواست سرمایه‌گذاری برای ایجاد یک واحد فرآوری مس با سرمایه ۲۰ میلیون دلار مورد بررسی قرار گرفت.

یازدهمین یکشنبه های تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با موضوع بررسی موانع و مشکلات سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار با حضور ۲ سرمایه‌گذار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مجوز دهنده به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری برگزار شد.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در ایجاد فرصت های جدید اشتغال در استان، خواستار مساعدت و ایجاد مشوق‌های جدید و اثر گذار برای جذب سرمایه به آذربایجان‌غربی شد.

در این جلسه که درخواست سرمایه‌گذاری برای ایجاد یک واحد فرآوری مس با سرمایه ۲۰ میلیون دلار مورد بررسی قرار گرفت، استاندار خواستار حمایت از سرمایه گذاری و راه اندازی  این واحد تولیدی  سیم و کابل‌های مسی در استان شد.

همچنین بحث تامین منابع مالی برای تکمیل فاز دوم بیمارستان خصوصی میلاد ارومیه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

داود غفارپور نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری از آمادگی این مرکز برای صدور مجوز جذب سرمایه گذاری خارجی در بحث ایجاد واحد فرآوری مس خبر داد.

در همین جلسه سایر مدیران و مسئولان دستگاه‌های مربوطه نیز در بحث تسهیل و تسریع صدور مجوزهای لازم قول مساعدت‌های لازم را دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست