اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: طی سال جاری ۵٣ باند شناسایی و تحویل مقامات قضایی شده است.

سردار مسعود خرم نیا افزود : در راستای مبارزه  مستمر و قاطع با مواد مخدر بیش از ۶ تن کشف و ضبط شده است.

او بیان  کرد : در همین مدت ٣٩٠ قاچاقچی و ٢١٩٨ نفر توزیع کننده دستگیر شده اند و ٢٢٨٨ فقره انواع عملیات مناطق آلوده انجام گرفته است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان و مخلان و سوداگران تاکید کرد : در این مدت ٧٠٩ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی همچنین از کشف ۵۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال در نقده، خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی در حومه شهرستان نقده اقدام به ایجاد مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز نموده  موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری ماموران انتظامی شهرستان نقده قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی فنی و تخصصی و هماهنگی با مراجع قضائی، در بازرسی از محل مورد نظر تعداد ۵۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به صورت فعال و متصل به شبکه برق شهری کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه، محموله کشف شده بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۵۰  میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست