اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر این اداره کل عهده دار تهیه طرح های جامع ۷ شهر مهاباد، اشنویه، پیرانشهر، ارومیه(غیر از سند میانکار)، سلماس، خوی و قره ضیاالدین است.

به گزارش کردپرس، سید محسن حمزه لو در این خصوص بیان کرد: سند میانکار طرح جامع تجدید نظر شهر ارومیه در این مدت مصوب شده است.

او ادامه داد: همچنین طرح های جامع شهرهای سردشت، سلماس، قره ضیاالدین و شاهین دژ در سال گذشته پس از طی مراحل کارشناسی و تصویب استانی در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران تصویب و ابلاغ شده است.

مدیر کل راه شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طرح جامع، طرح بلندمدتی است که در آن نحوه استفاده از اراضی و منطقه بندی مربوط به حوزه های مسکونی، صنعتی، بازرگانی، اداری و کشاورزی و تاسیسات و تجهیزات و تسهیلات عمومی مناطق نوسازی، بهسازی و اولویت های مربوط به آن ها تعیین شده است.

حمزه لو بیان کرد: در این طرح ضوابط و مقررات مربوط به کلیه موارد و همچنین ضوابط مربوط به حفظ بنا و نماهای تاریخی و مناظر طبیعی، تهیه و تنظیم می گردد.

او ادامه داد: طرح های جامع شهری برحسب مصوبات شورایعالی شهرسازی و معماری ایران پس از اتمام افق طرح الزاما تجدید نظر می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست