اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

هدف از برپایی این نمایشگاه احیای سنت دیرینه ایرانی و زنده نگه داشتن آداب و رسوم ایرانیان در شب یلدا می باشد و سعی شده تا در این نمایشگاه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

آوای مرز : مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، گفت: همزمان با روزهای پایانی پاییز و فرا رسیدن شب یلدا نمایشگاه عرضه محصولات ویژه شب یلدا در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه برگزار خواهد شد.

عبدالحمید سرتیپی افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۸ هزار مترمربع در ۲۰۰ غرفه با مشارکت ۱۸۰ شرکت از استان آذربایجان غربی و ۲۰ شرکت از استان های آذربایجان شرقی، مشهد، اصفهان، زنجان و تهران از ۲۲ تا ۲۸ آذرماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی از ساعت ۱۶ عصر الی ۲۲ شب برای بازدید عموم مردم دایر خواهد بود.

او تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه احیای سنت دیرینه ایرانی و زنده نگه داشتن آداب و رسوم ایرانیان در شب یلدا می باشد و سعی شده تا در این نمایشگاه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: ارایه کالاهای مرتبط با آیین شب یلدا و فروش ویژه زمستانه و مورد نیاز شهروندان، ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.

سرتیپی تاکید کرد: در این نمایشگاه انواع حلوا، خشکبار، آجیل، پشمک، شیرینی، تنقلات شب یلدا و همچنین مواد پروتئینی در معرض دید و خرید مردم قرار داده خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری نمایشگاه شب یلدا در شهرستان میاندوآب افزود: این نمایشگاه با ۱۶۰ غرفه در فضایی به مساحت ۳۰۰۰مترمربع با حضور شرکتهای مختلفی از ۸ استان از ۱۵ آذرماه در سایت نمایشگاهی میاندوآب دایر می باشد و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل صمت استان اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در نمایشگاه پائیزه در غرفه‌های خود فروش ویژه انجام خواهند داد و با استقرار بازرسان ناظر در حوزه کالا و خدمات در محل نمایشگاه بر کیفیت و قیمت‌ فروش اقلام در این نمایشگاه نظارت خواهد شد.

سرتیپی در خاتمه گفت: از همشهریان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب رو به بازرسان مستقر در نمایشگاه گزارش کنند و یا با شماره گیری سامانه۱۲۴ نسبت به ثبت گزارش تخلف اقدام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به شکایت ها اقدام لازم انجام گردد/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست