اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

تمامی ادارات، ناظرین و بازرسان به دنبال یک هدف و در یک مسیر مشخص که همان انتخابات سالم و پرشور است حرکت می‌کنند و این هدف تنها با همدلی، هم‌افزایی و تعامل سازنده به دست می‌آید.

آوای مرز : معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: هیچ یک از مدیران ادارات و نهادها حق تبلیغات له یا علیه کاندیداهای انتخابات را چه در ساعات اداری و چه خارج از وقت اداری را ندارند و در این راستا با متخلفین در هر زمان و مکانی که باشد برخورد قانونی انجام می‌گیرد.

رضا ابراهیمی در دوره آموزشی هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی که به میزبانی میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را به‌عنوان چهار راهبرد اصلی انتخابات مطرح نموده‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: ما نیز به‌عنوان خادمین ملت بزرگ ایران با تاسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و قانون اساسی کشورمان در اجرای امن و سالم انتخابات با ملاک قانون قدم خواهیم برداشت.

او با تأکید بر اینکه هیچ یک از مدیران ادارات و نهادها حق تبلیغات له یا علیه کاندیداهای انتخابات را چه در ساعات اداری و چه خارج از وقت اداری را ندارند، تصریح کرد: در این راستا با متخلفین در هر زمان و مکانی که باشد برخورد قانونی انجام می‌گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: اگرچه وزارت کشور مسئول برگزاری و حسن اجرای انتخابات است؛ ولی اصلی‌ترین اجراکنندگان انتخابات ناظرین و بازرسین انتخابات در شهرها و بخش‌های استان هستند.

ابراهیمی در پایان اظهار کرد: تمامی ادارات، ناظرین و بازرسان به دنبال یک هدف و در یک مسیر مشخص که همان انتخابات سالم و پرشور است حرکت می‌کنند و این هدف تنها با همدلی، هم‌افزایی و تعامل سازنده به دست می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست