اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مراسم سان و رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش و با حضور مقامات استانی، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ارومیه مرکز استان، برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح سراسر استان از ساعت ۸.۳۰ دقیقه صبح امروز آغاز شده است و این رژه در ارومیه مرکز استان در خیابان ورزش برگزار شد.

نیروهای مسلح در این آیین با برگزاری مراسم سان و رژه اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

این آیین با حضور برخی از مسوولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد و نیروهای مسلح از مقابل کلام الله مجید و تمثال مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.

در آیین سان و رژه امسال تعداد زیادی از تجهیزات و جنگ افزارهای نظامی پیشرفته به نمایش درآمد و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم رژه فقط به صورت خودرویی برگزار شد.

در این رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح، توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و رژه نیروهای موتوری، اجرای نمایش‌های چتر بازی از دیگر برنامه‌های روز ارتش در ارومیه بود.

مردم شهید پرور ارومیه و خانواده‌های معظم شهدا ساعتی قبل از آغاز رژه با حضور در محل برگزار رژه در خیابان ورزش ارومیه، این را به اثبات رساندند که پشتیبان فرزندانشان هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در  این مراسم با اشاره به این که امام خمینی (ره) با تثبیت ارتش در حقیقت اقتدار انقلاب اسلامی را حفظ کرد گفت: اگر نیروهای مسلح و ارتشیان دلاور نبودند اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی به دست نمی آمد.

حجت الاسلام قریشی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در راه خداوند جهاد می کنند و با سلاح ایمان به پیکار دشمنان می روند و این مهم، نکته تمایز نیروهای مسلح ایران اسلامی با کشورهای دیگر است.

وی خاطرنشان کرد: رابطه نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا یک رابطه صمیمی و ولایتمدارانه می باشد و این مهم یکی از نمودهای اعتقادی و دینی بودن نیروهای مسلح است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا  هم در  ابتدای این مراسم  گفت: امروز ارتش سرافراز ایران اسلامی به عنوان ذوالفقار ولایت حافظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امیر سرتیپ علی حاجیلو افزود: رضایت امام خمینی (ره) از اقدامات نیروی زمینی ارتش یک مدال افتخار برای ارتشیان سرافراز است و رهبر معظم انقلاب نیز ماموریت های ارتش را مصداق آیه شریفه ” اشدا علی الکفار و رحما بینهم ” دانستند.

امروز، ۲۹ فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست