اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  استاندار آذربایجان غربی از تدوین بسته کامل سرمایه گذاری در استان خبر داد.

 محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در جریان بازدید از واحدهای تولیدی ارومیه اظهار کرد: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و فعالان بخش خصوصی، حاکمیتی و دولتی از جمله موارد مطرح در آن است که امیدواریم با اتمام آن، قدم‌های بلندی در مسیر توسعه و پیشرفت استان برداشته شود.

وی افزود: با توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های استان، به حضور هلدینگ‌های بزرگ و سرمایه گذاری نهادهای توسعه گرا برای سرمایه گذاری و حضور فعال در بخش‌های مختلف استان نیاز داریم.

معتمدیان با اشاره به لزوم توجه به ظرفیت‌های بخش خصوصی در همه حوزه‌ها اظهار کرد: حمایت از ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی خصوصی توسط دولت سیزدهم برنامه‌ریزی شده و ما نیز با جدیت آن را دنبال می‌کنیم؛ این امر می‌تواند، توان اقتصادی و تولیدی بخش خصوصی را بیش از پیش بارور کرده و در توسعه بخش تولید و اشتغال که مدنظر مقام معظم رهبری است، بسیار مؤثر باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر ضرورت روان سازی جذب سرمایه گذار در استان گفت: درگیر کردن سرمایه گذاران با بروکراسی اداری نتیجه‌ای جز فرار سرمایه‌ها ندارد.

معتمدیان با بیان اینکه دستگاه‌های متولی برای هموار کردن مسیر جذب سرمایه گذاران باید تمامی تلاش خود را به کار گیرند، اظهار کرد: سعی بر این است تا تمامی شرایط لازم اعم از اختصاص زمین، اراده تسهیلات بانکی و حمایت از بخش خصوصی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی با اشاره به عزم دولت سیزدهم به ارتقا سطح تولید ملی با تکیه بر دانش بنیان، بیان کرد: ارتقای تولید ملی با بنیه علمی، قطع یقین نقش بسزایی در توسعه و بازاریابی آن خواهد داشت.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر حضور میدانی مدیران برای رفع موانع تولید، گفت: تنها با شناخت صحیح از موقعیت و مشکلات موجود می‌توان راهکارهای لازم را ارائه کرد.

معتمدیان اضافه کرد: در کنار توجه به توسعه بخش تولید، دانش بنیان کردن این بخش و توجه به واحدهای صنعتی با ظرفیت دانش بنیان نیز از جمله اقداماتی است که باید با اهتمام ویژه در آذربایجان غربی صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست