اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  : رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای کرونا ویژه خبرنگاران و عکاسان خبری استان خبر داد.

علی احمد آقاپور درباره جشنواره تولیدات رسانه‌ای کرونا گفت: به منظور مستندسازی فعالیت خبرنگاران و عکاسان خبری استان در ایام کرونا، جشنواره رسانه‌ای با عنوان « کرونا و راویان سلامت » برگزار می‌شود.

وی درباره اهداف این جشنواره بیان کرد: از جمله اهداف جشنواره کرونا و راویان سلامت می‌توان مستندسازی همه گیری کرونا، ثبت همراهی و همدلی مردم برای رفع این بحران، انتقال تجربیات و مدیریت دانش به عنوان سندی برای آیندگان و همچنین ثبت تلاش‌های ارزشمند مدافعان سلامت نام برد.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا درباره قالب‌های این جشنواره ابراز کرد: جشنواره رسانه‌ای کرونا و راویان سلامت در حوزه‌های مطبوعاتی، خبرگزاری، پایگاه‌های خبری و تحلیلی در محورهای تیتر، خبر، یادداشت، گزارش، گفت و گو، عکس، فیلم کوتاه، اینفوگرافی و پوستر آثار می‌پذیرد.

آقاپور درباره موضوعات جشنواره افزود: موضوعات جشنواره شامل “کرونا و مدافعان سلامت”، “کرونا، فناوری و نوآوری”، “کرونا، دانشجو و دانشگاه”، “کرونا و تحریم‌های ظالمانه”، “کرونا و خانواده مدافعان سلامت”، “طرح شهید حاج قاسم سلیمانی”، “کرونا و هر خانه یک پایگاه سلامت”، “کرونا و همدلی مومنانه”، “در خانه بمانیم”، “شهدای مدافع سلامت”، “من ماسک می زنم”، “کرونا و دورکاری”، “کرونا و فضای مجازی” می‌باشد.

وی درباره آخرین مهلت ارسال آثار بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ است که پس از آن آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرارگرفته و به نفرات برتر هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

آقاپور با بیان اینکه شرکت کنندگان می‌توانند برای کسب هر گونه اطلاعات با دبیرخانه جشنواره به شماره تماس ۳۱۹۳۷۳۴۷ -۰۴۴ تماس بگیرند، افزود: آثار برتر در مجموعه‌ای با نام ” کرونا و راویان سلامت” چاپ و منتشر خواهد شد.

فعالان رسانه‌ای آذربایجان‌غربی که در زمینه کرونا آثار فاخری تولید کرده‌اند، برای شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را به همراه مشخصات فردی به آدرس پست الکترونیکی coronaumsu@gmail.com ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست