اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: برای گرامیداشت یاد و خاطره “سیامند رحمان” قهرمان فقید وزنه‌برداری پارالمپیک جهان، مسابقات بین‌المللی پاراوزنه برداری هرساله با حضور ورزشکارانی از کشورهای مختلف جهان به میزبانی آذربایجان‌غربی برگزار ‌شود.

امروز مراسم اولین سالگرد درگذشت قهرمان و پهلوان نامی کشور مرحوم “سیامند رحمان” در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشنویه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کشور  و مدیران استانی و شهرستانی رونمایی شد.

در این مراسم رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: برای گرامیداشت یاد و خاطره “سیامند رحمان” قهرمان فقید وزنه‌برداری پارالمپیک جهان، پیش بینی شده که مسابقات بین‌المللی پاراوزنه برداری هرساله با حضور ورزشکارانی از کشورهای مختلف جهان به میزبانی آذربایجان‌غربی برگزار ‌شود.

سید محمد شروین اسبقیان اظهار داشت: “رحمان” سرآمد رشته پاراوزنه برداری جهان بود و با مرگ ناگهانی او خسارت زیادی به جامعه ورزشی وارد شد و ما یک مدال قطعی را در مسابقات جهانی و پارالمپیک از دست دادیم.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: فردا بخش سیامند نیز در موزه ورزش، المپیک و پارالمپیک افتتاح خواهد شد.

فرماندار اشنویه نیز در این مراسم گفت: تامین اعتبار و سرمایه‌گذاری جهت تکمیل مزار سیامند رحمان، تامین اعتبار جهت تکمیل و تجهیز ورزشگاه این شهرستان و تامین اعتبار جهت پروژه‌های ورزشی در دست اقدام از اصلی‌ترین درخواست جامعه ورزشی اشنویه است.

در این مراسم از پرتره مرحوم جهان پهلوان سیامند رحمان توسط سامرند خضری هنرمند رسام اشنویه ای رونمایی شد.

همچنین در اقدامی دیگر از تمبر یادبود “سیامند رحمان ” با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کشور رونمایی شد.

«سیامند رحمان» قوی‌ترین وزنه‌بردار معلول جهان، یازدهم اسفندماه سال گذشته در سن ۳۱ سالگی در منزلش دچار ایست قلبی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست