اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای  مرز : رئیس هیات کشتی آذربایجان غربی گفت: مسابقات کشتی جام شاهد در آذربایجان غربی برگزار می شود. 

کیومرث پور ایراندوست در نشست خبری بااصحاب رسانه بااشاره به برگزاری مسابقات کشتی جام شاهد اظهار کرد: مسابقات کشتی جام شاهد از ۶ تا ۱۰ آذر در ورزشگاه ۶ هزار نفری الغدیر ارومیه برگزار می شود.
 وی افزود: مسابقات کشتی جام شاهد جزو مسابقات سطح اول دنیا بوده و این مسابقات در رده بندی فدراسیون ها تاثیر گذار است و این مسابقات پشتوانه المپیک ۲۰۲۰ برای تیم ملی های کشور ها خواهد بود.
پور ایراندوست در خصوص تاریخچه جام شاهد خاطر نشان کرد: اولین دوره جام شاهد در اردیبهشت ۸۹ در دو رشته آزاد و فرنگی در آذربایجان غربی و دوره های بعدی آن در استان های دیگر و بعد چند سال این مسابقات در آذربایجان غربی برگزار می شود.
 وی اظهار کرد: تیم های ملی امید ارمنستان، روسیه، سوریه و ایران و ۲ تیم کشور های از آذربایجان و ترکیه و ۲ تیم از استان آذربایجان غربی در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.
پور ایراندوست ادامه داد: نماینده اتحادیه جهانی کشتی از کشور آفریقا جنوبی و داوران معرفی شده از طرف فدراسیون در این مسابقات حضور خواهند داشت.
وی در خصوص وضعیت کشتی استان گفت: در رده سنی نونهالان، امید، نوجوانان و جوانان آذربایجان غربی مقام هایی در سطح کشور کسب کرده اند و امید است سال ۹۸ سال خوبی برای کشتی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست