اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در مراکز کانون پرورش فکری استان برگزار می شود.

جواد زاهدی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت اعلام برنامه های دهه فجر در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود: به مناسبت ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی ۴۰عنوان برنامه  در ۳۵ مرکز ثابت و سیار کانون  پرورش فکری استان برگزار می شود.

زاهدی با اشاره به اینکه شروع برنامه های دهه فجر امسال از ۱۲ بهمن و با نواختن زنگ انقلاب در مراکز استان شروع خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری کارگاه های سفال، عروسک سازی، نقاشی، برپایی نمایشگاه های مختلف در حوزه ادبی و فرهنگی و علمی، دیدار با خانواده شهدا، داستان خوانی و شعر خوانی با موضوع روزهای انقلاب، کتابخوانی ونقد کتاب و اجرای مسابقات متنوع از جمله برنامه های کانون برای گرامیداشت دهه فجر امسال است.

وی خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال در شهرهای ارومیه و مهاباد ۴ نمایش عروسکی با هدف احیای تئاتر و نمایش عروسکی به روی صحنه خواهند رفت.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تاکید بر اینکه امسال ۵۰میلیون تومان اعتبار برای خرید کتاب به کانون پرورش فکری استان تخصیص یافته است، یادآور شد: در سال جاری ۱۵کتابخانه در مدارس استان مجهز به  کتابخانه شده و در دهه فجر امسال نیز ۲ مدرسه در اشنویه و سلماس به کتابخانه مجهز خواهند شد.

وی اظهار کرد: در دهه فجر امسال کلنگ زنی مرکز علوم و نجوم با اعتبار اولیه ۱.۵ میلیارد تومان در مساحت ۳۰۰ متر مربعی در ارومیه انجام خواهد شد.

زاهدی با بیان اینکه در حال حاضر ۵ انجمن فعال در کانون های پرورش فکری آذربایجان غربی فعالیت دارند، ادامه داد: در سال جاری ۲۰ کودک عضو کانونهای  پرورش فکری استان در جشنواره های بین المللی کشورهای همچون ژاپن، اسپانیا، بلاروس، چک و ازبکستان حضور یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست