اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی با همکاری خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان غربی جهت برگزاری اولین جشنواره “رسانه و آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد” فراخوان داد.

اداره کل زندان ها و ستاد مردمی دیه استان با همکاری خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان غربی “جشنواره رسانه و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با هدف ” بهره گیری از ظرفیت و توان مطبوعات و رسانه های گروهی برای ترویج امور خیریه و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد “برگزار می نماید.

این جشنواره با نام “رسانه و آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد” از اول سال ۱۴۰۲ لغایت ۱۰ اردیبهشت ماه در حوزه یادداشت، خبر و گزارش تحلیلی و تصویری در حوزه رسانه های مکتوب و مجازی قانونی برگزار می شود.

محورهای جشنواره :یادداشت، خبر وگزارش ( تحلیلی و تصویری) است و بازه زمانی انتشار آثار هم از  یکم اسفندماه ١۴٠١ لغایت ۱۰ اردیبهشت ماه ١۴٠٢ تعیین شده است و مهلت ارسال آثار ۲۰ اردیبهشت ماه جاری است.

کمیته مطبوعات و اطلاع رسانی جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد آذربایجان غربی اعلام کرد: بر اساس رای هیات داوران در هر محور به ٣ نفر برتر جوایز ارزنده ای تقدیم خواهد شد. همچنین آثار ارسالی باید به نام خود پدیدآورندگان و در رسانه های مجوز دار باشد.

متقاضیان و علاقمندان می توانند آثار انتشار یافته در رابطه با جشنواره را به آدرس ارومیه، خیابان حجت الاسلام حسنی، برج شمس – طبقه ششم – دفتر ستاد مردمی دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند استان آذربایجان غربی و یا آدرس ایمیل nafein@gmail.com ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست