اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : جلسه هماهنگی و پیگیری تسهیلات اعطایی به زلزله زدگان شهرستان خوی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه که نماینده مردم شهرستانهای خوی و چایپاره نیز حضور داشت ، آیدین رحمانی با اشاره به بازدید استاندارآذربایجان غربی از مناطق زلزله زده شهرستان خوی و دستورات وی برای تسریع در پرداخهت تسهیلات بانکی به زلزله زدگان گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و  نزدیک شدن به فصل سرما ضروری است بانک های عامل پرداخت تسهیلات بانکی را تسریع دهند تا ساخت و سازها در وقت مقرر به بهره برداری برسند.

او ادامه داد: بخشنامه های هیات وزیران و بانک مرکزی در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی به زلزله زدگان شهرستان خوی صادر شده و بانک های عامل استان که مسئول پرداخت تسهیلات بانکی به زلزله زدگان هستند نسبت به جمع آوری مدارک مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

وی از مدیران بانک ها نیز خواست دفاتر موقت در شهر قطور شهرستان خوی ایجد کنند تا متقاضیان بتوانند به راحتی پرونده تشکیل دهند.

در این جلسه نماینده مردم شهرستانهای خوی و چایپاره نیز از حضور و پیگیری های مداوم استاندار آذربایجان غربی از وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی قدردانی کرد و گفت: چشم امید  ۲۷ هزار نفر از زلزه زدگان شهرستان خوی به همت والای مسئولان است و امیدواریم با تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی شاهد بهره برداری کامل واحد ها مسکونی آسیب دیده در این منطقه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست