اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی از برگزاری دهمین دوره انتخابات اتاق‌ بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

عبدالحمید سرتیپی اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۵ قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران، «انتخابات دهمین دوره هیأت‌ نمایندگان اتاق‌، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه از ساعت ۸ تا ۱۸ روز چهارشنبه مورخ ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱ در محل‌هایی که توسط هیأت‌ نظارت بر انتخابات اتاق شهرستان‌ ارومیه تعیین و به تائید هیأت نظارت بر انتخابات می‌رسد برگزار خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی افزود: در اجرای ماده ۵ آئین‌نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیأت نمایندگان اتاق ایران و اتاق‌های شهرستان مصوب ۲۰ دی ۱۴۰۱ شورای عالی نظارت بر اتاق ایران، از تمامی اعضای حقیقی و حقوقی اتاق‌های سراسر کشور که وفق مفاد این آگهی واجد شرایط اعلام نامزدی در انتخابات بوده و داوطلب عضویت در هیأت نمایندگان اتاق شهرستان محل صدور کارت عضویت هستند، می توانند از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تا پایان روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ نسبت به اعلام کاندیداتوری و ثبت‌نام با مراجعه به آدرس election.iccima.ir اقدام کنند.

او ادامه داد: شرایط داوطلبان عضویت در هیأت نمایندگان وفق ماده ۵ آئین‌نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیأت نمایندگان اتاق ایران و اتاق‌های شهرستان، است و داشتن کارت عضویت معتبر حقیقی و یا حقوقی با حداقل ۲ سال سابقه عضویت پیوسته و یا ناپیوسته، تابعیت ایرانی و داشتن اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، عدم سابقه ورشکستگی به تقصیر و تقلب، عدم محکومیت به مجازاتی که موجب محدودیت از حقوق اجتماعی از جمله شرایط ثبت نام است.

سرتیپی تاکید کرد: همچنین احراز اهلیت تجاری و یا فعالیت اقتصادی علاوه بر شرایط فوق، وفق مستندات و مدارک تقدیمی و یا استعلام از مراجع مسئول یا بارگذاری مدارک از طریق داشتن یکی از شروط زیر بنا به تائید اولیه هیأت نظارت بر انتخابات اتاق شهرستان و تائید نهایی هیأت نظارت بر انتخابات نیز لحاظ می شود.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی  گفت:نحوه ثبت‌نام و اعلام نامزدی عضویت در هیأت رئیسه اتاق‌ بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، اخذ رأی، شمارش رأی، اخذ شکایت و … به‌صورت الکترونیک برگزار شود.

او اضافه کرد: ازاین‌رو متقاضیان از ساعت و تاریخ اعلام شده (از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تا پایان روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱) می‌توانند از طریق ورود به سایت انتخابات اتاق ایران به آدرس election.iccima.ir و طی مراحل و فرآیندهای مندرج در سامانه و بارگذاری مستندات و تکمیل فرم‌های مربوطه و اخذ کد رهگیری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سرتیپی تأکید کرد: چنانچه هریک از داوطلبان به هر دلیل موفق به ثبت‌نام به‌صورت الکترونیک نشوند می‌توانند در بازه زمانی مذکور با در دست داشتن مستندات لازم به هیأت نظارت بر انتخابات اتاق شهرستان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تحویل مدارک و اخذ رسید چاپی حاوی کد رهگیری ثبت‌نام اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست