اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: راهپیمایی مردمی استکبارستیزانه با هدف لبیک گفتن به رهبری و حمایت از امنیت و اقتدار کشور روز شنبه، ۲ آذرماه در ارومیه و دیگر شهرهای استان برگزار می‌شود.

طاهر بخشایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این راهپیمایی از ساعت ۱۰ و از میدان ولایت‌فقیه تا تقاطع عطایی برگزار خواهد شد و اقشار مختلف مردمی از مسیر خیابان امام خمینی (ره) ارومیه به سمت میدان انقلاب حرکت کرده و در پایان قطعنامه این راهپیمایی را قرائت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اطلاعیه‌ای نیز در این خصوص منتشر کرده است، ادامه داد: زمان برگزاری راهپیمایی دفاع از امنیت و اقتدار کشور در دیگر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی نیز از طریق شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی همان شهرستان‌ها اعلام می‌شود.

در اطلاعیه‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که نسخه‌ای از آن امروز /پنج‌شنبه/ در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده‌است: اقدامات موذیانه و خرابکارانه مزدوران آمریکایی و صهیونیستی طی روزهای اخیر در برخی نقاط کشور بار دیگر منطق واقعی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران را با صراحت تمام به نمایش گذاشت و نشان داد که در پشت نقاب مدعیان حقوق بشر چه جنایتکارانی قرار گرفته‌اند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اقدامات خرابکارانه و ضدامنیتی اخیر که به طور هدفمند از طرف استکبار و صهیونیسم جهانی هدایت و پشتیبانی می‌شود و هدفی جز خدشه‌دار کردن امنیت و اقتدار کشور ندارد را محکوم کرده و از عموم مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان دعوت می‌نماید تا با حضوری پرشور توام بابصیرت و آگاهی در راهپیمایی مردمی حضور یابند و از امنیت و اقتدار کشور حمایت کنند.

در ادامه این متن آمده است: مردم با حضور در این راهپیمایی ضمن اعلام برائت و انزجار از حرکت ایادی داخلی استکبار در به آشوب کشیدن برخی شهرهای کشور، اعلام می‌کنند که همواره در خط انقلاب و رهبری و نظام اسلامی خواهند بود.

دعوت از اهالی فرهنگ و رسانه آذربایجان‌غربی برای حضور در راهپیمایی دفاع از امنیت

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با صدور پیامی کج‌رفتاری فرصت‌طلبان طی روزهای اخیر را محکوم و اهالی فرهنگ و رسانه استان را برای شرکت در راهپیمایی دفاع از امنیت و اقتدار دعوت کرد.

در پیام حجت‌الاسلام ناصر خدایاری که روز پنجشنبه صادر شده، آمده است: تخریب اموال عمومی و وارد کردن خسارت مادی و لطمه روحی و معنوی به آحاد جامعه اعم از کسبه، مردم عادی، رهگذران به بهانه اعتراض و افزایش قیمت بنزین با هیچ منطقی قابل قبول نیست؛ این تحرک نه تنها نشانه دلسوزی به طبقات محروم جامعه و دفاع از حقوق آنان نیست بلکه گامی در جهت اهداف شوم استکبار جهانی و در راس آن رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داده است: ملت آگاه ایران در تمامی عرصه‌ها و فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از وطن از بذل هیچ فداکاری و ایثار دریغ نورزیده و تمامی سختی‌ها را به جان خریده‌اند بنابراین کسانیکه به نام ملت ایران دست به آشوب و برهم زدن امنیت اجتماع به بهانه‌های مختلف می‌زنند نه تنها از جنس این مردم نیستند بلکه دست‌نشاندگان و مزدوران استکبار جهانی محسوب می‌شوند و در جهت تامین منافع بیگانگان تلاش می‌کنند تا چهره‌ای منفی از جامعه ایران به جهان نشان دهند.

حجت‌الاسلام خدایاری افزوده است: این افراد باید بدانند ملت ایران همچنان پایبند ولایت‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و هرگز اجازه نخواهند داد امنیت اجتماع خدشه‌دار شود.

وی در بخش دیگر بیانیه خود اصحاب فرهنگ و رسانه را به شرکت در راهپیمایی روز شنبه آینده با عنوان «دفاع از امنیت و اقتدار» که در جهت اعتراض به فرصت‌طلبان و کج‌رفتارهای صورت گرفته درروزهای اخیر است، دعوت کرد و افزوده است: اصحاب فرهنگ و رسانه با حضور مقتدرانه خود پاسخ محکمی به دست‌نشاندگان و عوامل بیگانه می دهند و پیوندی دوباره با آرمان‌های انقلاب و امام راحل می‌بندند.

وی ادامه داده است: این حضور پرشور به منزله تیری زهرآگین بر قلب دشمنان انقلاب اسلامی و ایران عزیز خواهد بود؛ بر همین اساس اصحاب فرهنگ و رسانه با حضور باشکوه خود یکبار دیگر به بدخواهان انقلاب فرمان عقب‌نشینی می‌دهند و همه معاندان نظام را در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام می‌گذارند.

راهپیمایی مردمی استکبارستیزانه با هدف لبیک گفتن به رهبری و حمایت از امنیت و اقتدار کشور روز شنبه، ۲ آذرماه سال جاری در ارومیه و دیگر شهرهای استان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست