اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از برگزاری رزمایش “الی بیت المقدس” در ارومیه خبرداد.

به گزارش ایسنا،سرهنگ کریم علی نژاد در نشست خبری تبیین برنامه های رزمایش الی بیت المقدس تصریح کرد: رزمایش مذکور ۹ و ۱۰ آبان ماه در ارومیه باهدف نمایش اقتدار گردانها با حضور ۶۰۰۰ بسیجی برگزار می شود.

وی شعار رزمایش امسال را مردم یاری،خدمت و امنیت عنوان کرد و افزود: ۱۲گروان بیت المقدس و ۲گردان کوثر روز پنجشنبه در قالب امنیتی ،دفاعی و امدادی آموزش و تمرین خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ادامه داد: صبح روز جمعه نیز ۲۵گردان های رزم بسیج در گوللر باغی ارومیه در مراسم صبحگاه مشترک حضور خواهند داشت و پس از برگزاری این صبحگاه،گردانهای بیت المقدس و کوثر رزمایش را اجرا خواهند کرد.

سرهنگ علی نژاد بااشاره به اهداف رزمایش خاطر نشان کرد: نمایش اقتدار گردانها،سنجش توان و آمادگی رزمی گردانها، ارتقاء توانمندی‌های امنیتی،دفاعی و امدادی و افزایش آمادگی عمومی،شخصی،جسمی و توان رزمی نیروها از اهداف اجرای رزمایش در ارومیه است‌.

وی بااشاره به فعالیت نیروهای بسیجی در حوزه های مختلف خاطر نشان کرد: نیروهای بسیجی علاوه بر فعالیت رزمی و امنیتی در امداد رسانی در بلایای طبیعی و محرومیت زدایی مناطق محروم نیز فعال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست