اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  : آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان صبح امروز با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی ، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور و خانواده مرزبانی استان برگزار شد.

استاندار آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به موقعیت مرزی استان افزود: آذربایجان غربی علی رغم مرزی بودن و همجواری با سه کشور، از امنیت مطلوب و پایدار برخوردار است.

محمد مهدی شهریاری با قدردانی از تلاش های نیروهای نظامی، امنیتی، انتظامی و مرزبانی استان گفت: با تلاش‌های شبانه روزی نیروهای مسلح و مشارکت مردم، امروز امنیت و آرامش مثال زدنی در استان حاکم است.

فرمانده مرزبانی کشور نیز در این مراسم با اشاره به وجود امنیت پایدار در آذربایجان غربی گفت: این قوه قهریه نیست که در منطقه شمال غرب کشور امنیت ایجاد کرده است بلکه وحدت و انسجام مردم این منطقه امنیت را به ارمغان آورده اند.

سردار قاسم رضایی همچنین از توجه ویژه استاندار آذربایجان غربی به مرزبانی استان و مساعدت ایشان در جهت محرومیت زدایی از مناطق مرزی قدردانی کرد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ پیری سرپرست قبلی مرزبانی استان ، سردار یحیی حسینخانی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان غربی معارفه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست