اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: استانها در خصوص مستند سازی اماکن با دقت و پیگیری لازم را انجام دهند.

سید هادی حسینی در دیدار با استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان در شهر ارومیه اظهارداشت: برگزاری لیگ ملت های والیبال جهان بهترین فرصت برای معرفی جاذبه های گردشگری ارومیه است.

وی با بیان اینکه برای اعتلای ورزش و جوانان و خدمت به مردم با تمام قدرت تلاش کنیم گفت : ورزش، ارزش آفرین و عزت بخش، قهرمان و پهلوان ساز است و تاثیرات مهم اخلاقی، فرهنگی و تربیتی دارد.

حسینی اضافه کرد: حواشی ورزش را با روح پاک اخلاق و منش پهلوانی و ارزش های اسلامی از بین ببریم و در عین نگاه به قله قهرمانی بدنبال همگانی کردن ورزش باشیم و از فرصت ها و امکانات موجود بهترین استفاده را بکنیم.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار خواستاد حمایت وزارت ورش برای ساخت ورزشگاه سرپوشیده ۱۲ هزار نفری در ارومیه شد و گفت: هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

محمد مهدی شهریاری با تاکید بر کم بودن فضاهای ورزشی در استان و همچنین برگزاری مسابقات داخلی و خارجی در استان بویژه در رشته والیبال و استقبال بیشمار تماشاگران از این مسابقات، گفت: احداث سالن ورزشی سرپوشیده ۱۲ هزار نفری در ارومیه یکی از نیازهای اساسی استان در حوزه ورزش است و امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان بزودی شاهد آغاز عملیات احداث این ورزشگاه در ارومیه باشیم.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری فوتبال در ارومیه و گذشت زمان طولانی برای افتتاح این مجموعه بر ترسیع جهت تکمیل این ورزشگاه و افتتاح آن تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست