اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان روز دوشنبه در نخستین آیین نکوداشت مقام مادر در ارومیه افزود: آذربایجان غربی همواره سنگر ایران اسلامی بوده و مظهر رشادتهاست.
علی مصطفوی گفت: این استان با وجود مذاهب، اقوام و ادیان مختلف مکانی مثال زدنی در زندگی مسالمت آمیز اقوام و ادیان و مذاهب بوده و این همزیستی استان را زیبا نشان می دهند.
وی بیان کرد: با وجود توطئه های استکبار این اقوام زندگی های بسیار زیبایی در کنار هم داشته اند.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به نقش مادران در حفظ تمامیت ارضی کشور گفت: مادران در کنار ایفای نقش های اجتماعی در دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی به تربیت فرزندانی مقاوم و شجاع پرداختند و این روند تداوم دارد.
مصطفوی با بیان اینکه ۳۰ سال از خدمت وی می گذرد، اضافه کرد: مادران ایران اسلامی دارای جایگاه بسیار رفیعی هستند که همگان به این موضوع واقف هستند.
غلامرضا محمدی بنیانگذار بنیاد بین المللی مادر نیز در این آیین با ابراز رضایت از حضور در آذربایجان غربی بیان کرد: اعضای این بنیاد برای خوشنودی مادران، این بنیاد را تشکیل داده اند.
وی با بیان اینکه این استان بیست و هشتمین استان است که حضور دارند، افزود: دعای خیر پدران و مادران همواره همراه فرزندان و مادران قلب کانون خانواده هستند.
وی گفت: اگر خانواده متعالی داشته باشیم جامعه موفقی خواهیم داشت.
در این آیین مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی با خواندن متنی توصیفی درباره شان و جایگاه بانوان موجب شد تا حاضران در این جلسه تحت تاثیر قرار گرفته و بگریند.
در این آیین از ۱۸ نفر از مادران آذربایجان غربی به ویژه مادران شهدا که موفق به تربیت فرزندانی موفق شده بودند، تجلیل شد.
اجرای برنامه هایی مانند پخش کلیپ و آهنگ و نماهنگ از دیگر برنامه های این مراسم بود.
خانمها زهرا خسروی، سکینه علی اشرفی، شهلا تاجفر، فروردین احمد نژاد، عصمت اسمعیلی، اقدس افتخاری، لیلا تهمورثی، فاطمه جوادی، رابعه حسین پور، مهناز حسینی، مارال رضا زاده، نرگس شاه محمدی، خانواده مرحومه خیال عبدالله زاده، آراس قره خلقیانی، زنان کوهستانی، شمامه لنبرانی، مریم محمد نژاد، زهرا محمد خانی، پریزاد یاری گورچین قلعه از جمله بانوان تجلیل شده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست