اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نشست رویداد “نیوزدی” در راستای اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مرکز منش جهاددانشگاهی آذربایجان غربی و معرفی استارتاپ های فعال در این مرکز با حضور معاون اداره کل ورزش و جوانان استان و مدیر مرکز نو آوری و شتابدهی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی برگزار شد.

محمد پورمحمود، مدیر مرکز نو آوری و شتابدهی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی در این نشست افزود: مشاوره ، پشتیبانی و حمایت از استارت اپ ها و ایده های برتر اولویت مرکز است.

وی با تاکید به اینکه در سال ۹۸ مجوز مرکز نواوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی  اخذ شده ، تصریح کرد: در سال ۹۹تفاهم نامه ای با سازمان ورزش و جوانان آذربایجان غربی جهت حمایت از ایده های منعقد شد.

پور محمود با تاکید به اینکه  این تفاهم نامه در ۳ فاز اجرایی می شود خاطر نشان کرد: در فاز اول جوانان ۱۸تا ۳۵ سال ایده پردازی در حوزه اشتغال را اموخته و در فاز دوم فرد ایده خود را تبدیل به محصول اولیه یا همان mvp کرده و  وارد فاز سوم که همان فاز شتابدهی و اتصال به بازار می باشد، می شود.

مدیر مرکز نو آوری و شتاب آذربایجان غربی یاد آور شد: تاکنون در این مرکز ۳۷رویداد با بهره مندی ۸۵۰ نفر به دوره برگزار شده و یک رویداد نیز به زودی برگزارمی شود.

وی ادامه داد: در این مرکز تاکنون ۱۰ ایده جذب شده که ۳ ایده از ان ها مجوز استقرار گرفته اند.

پور محمود اظهار کرد: اگر سرمایه گذار برای حمایت از ایده ها جذب شوند سرعت  اجرایی شدن ایده ها  و به طبع اشتغال زایی نیز رونق و شتاب خواهد گرفت.

حسنی، معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: پیگیر اخذ تسهیلات برلی حمایت از ایده های خلاقانه هستیم.

حسنی افزود: افراد نواور و دارای ایده را در دوره های مختلف تخصصی به رایگان در مرکز نواوری و شتابدهی آموزش داده شده و نیاز ها و ظرفیت های اشتغالزایی آن ها را بررسی می کنیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: ۴طرح حمایتی از جوانان در دست بررسی داریم که بدور از شعار زدگی موجب اشتغال زایی خواهند شد.

وی با تاکید به اینکه اقدامات مرکز نواوری و شتابدهی منش آذربایجان غربی یک حرکت نو است، خاطر نشان کرد: این مرکز با همکاری جهاد دانشگاهی و استفاده از ظرفیت های بسیار خوب جهاد دانشگاهی در تلاش است بصورت تخصیصی از ایده های برتر استارت اپی حمایت کند.

حسنی یاد آور شد: بزرگترین مشکل جوانان اشتغال و کارافرینی است که این مشکل با استخدام حل نمی شود بلکه باید با حمایت های مادی و معنوی  و کارافرینی از جوانان حمایت کرد و مشکل اشتغال انها را حل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست