اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: برای نخستین بار در سطح استان فعالیت شرکت های صنعتی و معدنی دارای اشتغال قابل توجه، صادرات محور، دانش بنیان و تولیدکننده محصولات قابل اعتنا مستند سازی می شود.

به گزارش کردپرس، محمدرضا خدرلو در جریان بازدید از شهرستان مهاباد گفت: استان آذربایجان غربی با برخورداری از ذخایر غنی مواد معدنی فلزی و غیر فلزی اعم از انواع سنگ های تزیینی، تیتانیوم، نمک، کرومیت، سیلیس، طلا، مس، باریت و… به عنوان نگین معدنی کشور مطرح است؛ ولیکن تا کنون هیچ تصویر سازی در این خصوص انجام نشده است.

او افزود: از آنجایی که معرفی مواد معدنی، ظرفیت ها و توانمندی های موجود در این بخش به سرمایه گذاران، هیئت های تجاری خارجی، مسئولان و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی و بازدیدکنندگان از نمایشگاه های تخصصی یکی از اولویت های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تعریف شده است؛ برنامه ریزی لازم برای تولید فیلم مستند چند زبانه در دستور کار روابط عمومی سازمان قرار دارد.

خدرلو تصریح کرد: بر این اساس پس از تهیه مقدمات لازم نسبت به تهیه سناریوی مربوط و تعیین مناطق و معادن مورد نظر مناسب برای سرمایه گذاری، این تصویر برداری انجام خواهد شد.

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی عنوان کرد: معرفی ظرفیت های معادن طلا در شهرستان تکاب، گرانیت در شاهیندژ و پیرانشهر، مرمرصورتی منحصر به فرد نقده، تیتانیوم ارومیه، باریت مهاباد، سیلیس، کرومیت و نمک خوی؛ همچنین معادن تراورتن و مرمریت در جای جای استان در دستور کار قرار دارد.

او اضافه کرد: در راستان تحقق بخشیدن به شعار سال ۱۳۹۹ که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان “سال جهش تولید” مزین گردیده، سازمان در قالب عقد قرارداد همکاری با صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی و طی یک برنامه ۲۰ قسمتی؛ ظرفیت های صنعتی و معدنی ۱۲ شهرستان استان را به تصویر می کشد.

خدرلو اظهار داشت: این اقدام نیز به نوبه خود فعالیتی منحصر به فرد است که برای نخستین بار در سطح استان صورت می گیرد و فعالیت شرکت های صنعتی و معدنی دارای اشتغال قابل توجه، صادرات محور، دانش بنیان و تولیدکننده محصولات قابل اعتنا مستند سازی می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست