اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان غربی در اولین نشست خبری با خبرنگاران بعد از یکسال مدیریت در این مجموعه با تقدیر از همراهی مدیران استانی و همکارانش با اشاره اینکه در بدو ورود اسفندماه سال ۹۶ تمامی حساب های سازمان مسدود و صفر شده بود و چالش های زیادی داشتیم؛ خاطرنشان ساخت : در حال حاضر مجموع طلب های سازمان از پیمانکاران حدودا ۳۵ میلیارد تومان است.
امیر ابراهیمی هشترودی گفت : متاسفانه بدهی مالیاتی سازمان ۱۶ میلیارد تومان و بیمه هم ۹ میلیارد تومان بود ولی خوشبختانه با همکاری های مدیران استانی در ادارات مربوطه تا حدود زیادی حل و فصل و تدابیری برای پرداخت بدهی ها اتخاذ شد.

وی با اشاره به پرداخت دیون بخشی از بدهی های معوقه کارکنان و پرسنل ادامه داد : در حال حاضر ۲ پروژه شاخص عمرانی در خوی و میاندوآب توسط سازمان در حال اجراست و پروژه فرودگاه ماکو در حال واگذاری می باشد.

امیر ابراهیمی افزود: با توجه به شعار سال فعالیت های تولیدی سازمان همیاری استان با مشارکت بخش خصوصی گسترش خواهد یافت.

وی ادامه داد : قصد رقابت با بخش خصوصی را نداریم ولی بزرگترین اهداف سازمان کمک به اوضاع نامناسب شهرداری های استان است که از لحاظ درآمدی دچار مشکل هستند.

ابراهیمی بااشاره به اینکه سازمان همیاری یک هولدینگ شامل مجموعه های گردشگری، عمرانی وخدماتی است تصریح کرد: فرودگاه بزرگ ماکو و تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی شهر خوی دو پروژه عمرانی بزرگ سازمان است که تا پایان سال جاری در صورت تامین منابع به بهره برداری خواهند رسید.
وی باتاکید بر اینکه سازمان همیاری شهرداری های استان به دلیل ظرفیت بالای استان در بحث گردشگری بعد از ۱۰  سال رکود در این حوزه پای کار آمده است خاطر نشان کرد: ۲ هتل در ارومیه و سردشت در اختیار بخش گردشگری همیاری است که در تلاش هستیم باتوجه به پتانسیل گردشگری استان در آینده نزدیک این تعداد هتل را افزایش دهیم.
وی اظهار کرد: با توجه به احیای دریاچه ارومیه باید از ظرفیت دریاچه ازجمله استفاده از کشتی آرتمیا،ایجاد سایت های گردشگری بامشارکت بخش خصوصی صنعت گردشگری ارومیه را توسعه دهیم.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان غربی ادامه داد: شهرداری ها باید بسوی کسب درآمد پایدار حرکت کنند و برای این کار نیازمند مشارکت با بخش خصوصی هستند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سازمان همیاری مبلغ ۳۵میلیارد تومان از شهرداری های استان طلب دارد یادآور شد: با توجه به شرایط اقتصادی سازمانهای همیاری بیش از ۴میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارند که بیشتر در حوزه اقتصادی و بازرگانی است.
وی افزود : محل فعلی نمایشگاه دائمی ارومیه در پارک جنگلی پاسخگوی نیاز شهر نبوده و برای تبدیل شدن نمایشگاه به یک نماد باید محل جدید با مساحت بزرگتر جایگزین محل فعلی شود.
ابراهیمی هشترودی تاکید کرد: هر کس ایده قابل تحققی و درآمدزایی برای کمک به شهرداری‌ها ارائه کند سازمان با تمام قدرت حمایت می کند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان غربی اذعان کرد : بزرگترین افتخار یکسال اخیر در مدیریت سخت اقتصادی مجموعه عدم فروش زمین، اموال و دارایی های سازمان است و در آینده هم همچنین برنامه ای نداریم مگر اینکه تبدیل به احسنت بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست