اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۴٣ کیلومتر پروژه بزرگراهی، راه اصلی و راه فرعی در استان آماده بهره­‌برداری است.

سیدمحسن حمزه لو، در گفت و گو با ایسنا در تشریح برنامه‌های افتتاحی استان در دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد: همزمان با دهه فجر، ۴٣کیلومتر پروژه بزرگراهی، راه اصلی و روستایی با اعتبار ٧٢٢ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی درخصوص مهم­‌ترین پروژه­های حوزه ساخت و توسعه راههای استان با اعتبار ٧٢٢ میلیارد ریال تصریح کرد: احداث باند دوم بزرگراه خوی- ایواوغلی و بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب به عنوان بخشی از طرح کریدور غرب، تقاطع غیر هم سطح محور خوی -قطور –رازی، بهسازی محورهای خوی فیرورق، راه اصلی نقده- پیرانشهر- تمرچین، تعریض و بهسازی محور میاندوآب -شاهین دژ و محور ریحان اباد جارچیلو شهرک صنعتی فاز ٢ پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح هستند.

حمزه‌لو با بیان اینکه ١١٠ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۴٧٣ میلیارد ریال همزمان با چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می شود، افزود: احداث مرکز جامع سلامت امیرآباد و ساماندهی بخشی از سیمینه رود در شهرستان بوکان از جمله طرح‌­های بازآفرینی شهری است که در جهت توانمندسازی بافت­‌های ناکارآمد شهری اجرا شده و برای این طرح­‌ها ٢۵۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: تحویل بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان با اولویت ارتقای کیفیت زندگی و تامین زیرساخت های لازم در مساکن مهر از دیگر برنامه­‌های مجموعه راه و شهرسازی در این ایام است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: نزدیک به ٩٧٢ میلیارد ریال برای این تعداد مسکن مهر تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

حمزه‌لو یادآور شد: عملیات اجرایی ۳ پروژه ساختمان احداث امداد جاده‌ای در شهرستان‌های نقده، مهاباد و سلماس با زیربنای ٢١٠متری در دهه مبارک فجر آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست