اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از اشتغالزایی برای بیش از ۱۰ هزار نفر پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان خبرداد.

رضا نقی زاده امروز ۱۳ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که بمناسب دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن جلسات این اداره کل برگزارشد، افزود: در حوزه اشتغال پایدار روستایی در استان تاکنون برای ۴۵۱۴طرح اعتباری بالغ بر ۳۸۵میلیارد تومان پرداخت شده که در این راستا نیز ۱۰هزار و ۹۸۶ نفر صاحب شغل شدند.

وی با تاکیدبر اینکه در چهل سال گذشته مردم همیشه در صحنه های حساس کشور حضور داشته اند، تصریح کرد: دهه فجرامسال با توجه به مقارن شدن با چهلم شهادت سردارسلیمانی و انتخابات پیش رو ارزش و حساسیت بیشتری دارد.

نقی زاده با بیان اینکه آذربایجان غربی دوازدهمین استانی است که باشگاه کارآفرینان نوجوان درآن افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: این باشگاه با حضور ۲۳مدرسه و ۲۰۰ نوجوان از سراسراستان باهدف توانمندی و پرسشگر کردن نوجوان افتتاح شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی بااشاره به ثبت ۱۶۸هزار بیکار در استان طی سال گذشته یادآورشد: در ۲سال گذشته توسط دستگاه های مختلف دراستان ۶۱ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به تحریم ها خوشبختانه با کاهش ۶.۲ دهم درصدی بیکاری در استان، وضعیت آذربایجان غربی در اشتغال زایی بهتراز سایر استان ها است.

نقی زاده اظهار کرد: اولین سامانه آموزشی فضای مجازی بهداشت ایمنی ومحیط زیست درسطح کشور درارومیه در دهه فجر افتتاح می شود.

ضا نقی زاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی درنشست خبری با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به روند پرداخت تسهیلات پایدار روستایی خاطرنشان ساخت : مجموعه اداره کار با تمام قدرت روند پرداخت تسهیلات را رصد می کند، چون معتقد است مبالغ پرداختی خون مردم است و کسی حق ندارد پول پاشی نموده و خیانت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست