اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : عبدالسلام معروفی، رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی در یادداشت زیر به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان می نویسد:«عشق به هستی در اعماق نگاهتان متبلور است. صداقت و راستی که شاید آرزوی فریاد آن را دارید در ضربان حیاتتان می تپد و شما می شنوید، نه با حس شنوائیتان، بلکه با تمام وجودتان».

«هیچ صدایی بالاتر از سکوت نیست » این شعار امسال روز جهانی ناشنوایان ست.خنده هایتان بی صداست. آهنگ کلامتان به افق ها می رسد و در دنیای خود، پر ازهیجان و صدا، سخن می رانید، درحالی که ما نزدیکترین گوش به شما هیچ نمی شنویم. فریاد می زنید فریاد شادی، ولی در دنیای خودتان و در طبیعت و دنیای ما جز حرکات پراحساس چیزی نمی گنجد که با حس شنوائیمان آن را بشنویم. کلام بیجان دارید، ولی در دنیای سکوتتان پر از احساس جانفزاست.

از لطافت شنیدن محرومید، ولی با تحرک و احساس آن بیشتر آشنائید. در گذر زمان غرق می شوید و در دنیای سکوت خویش عمق محبت را لمس می کنید. عشق به هستی در اعماق نگاهتان متبلور است. صداقت و راستی که شاید آرزوی فریاد آن را دارید در ضربان حیاتتان می تپد و شما می شنوید، نه با حس شنوائیتان، بلکه با تمام وجودتان و شما بهتر می دانید، تشکر از خدا یعنی چه؟

امسال که روز ناشنوایان را پشت سر می گذرانیم حدود یکسال و اندی ست که افتخار در کنار بودن با شما را تجربه می کنم ؛ نیک می دانم همه آنچه که شایسته و حق شماست انجام نداده ،می دانم بزرگترین دغدغه شما در کنار ورزش ” اشتغال و معیشت تان” ست و این روزها خیلی بیشتر رنج می برید! خوب می دانم مثل خیلی از ورزشکاران و قهرمانان دیگر جایزه ها و استخدام های آنچنانی سهم تان نیست و از این بابت خیلی شرمنده ام و از متولیان امر عاجزانه درخواست کمک دارم، ولی این را خوب می دانید و می دانیم در طول این یکسال هر چه در توان داشتیم در کنار هم برای ارتقای ورزش ناشنوایان استان و پیشبرد اهداف عالیه بکار بستیم و با همه مشکلات و نداری ها ساختیم و به اینجا رسیدیم.

با دستان خالی چندین مقام کشوری و قهرمانی کسب کردیم و چندین نفرمان در رشته های مختلف در لیست های تیم ملی قرار گرفتند و از ١٧ رشته ٧ رشته را با عشق ، محبت و تلاش شبانه روزی فعال کردیم، برنامه های خوبی اجرا کردیم که بدون شک همه آنها اولین ها بودند و این را هم می دانید که ارتقای عملکرد ٢٠ پله ای و از رتبه های آخر کشوری به نهم به همین راحتی و با چندرغاز پول و اعتبار چقدر سخت و سنگین است اما ما با هم بودن و همراهی را تجربه کردیم.

قناعت را آموختیم و زندگی را زنده کردیم. شرمنده و عذرخواهم که نتوانستم به خیلی از آرزوها و انتظارات شما جامه عمل بپوشانم ولی خدا خودش خوب می‌داند و شما هم نیک آگاهید هر چه در توان داشتم برای پیشرفت مجموعه و کمک به شما دریغ نکرده و مطمئن باشید در ادامه این مسیر پر از سنگلاخ هم دریغ نخواهم کرد، اگر خدا کمک نموده و عمری باعزت عطایمان کند هنوز خیلی با هم کار داریم ؛ هر چند امسال این کرونای منحوس ماها را از هم دور کرد و از خیلی از برنامه ها و ایده هایمان عقب ماندیم ولی مطمئنم دلمان پیش هم بوده و با لطف خالق یکتا با شکست کرونا روزهای خوش و بهتر از گذشته را تجربه خواهیم کرد و دست در دست هم برای پیشرفت مجموعه تلاش خواهیم نمود.

این هفته و ایام بهانه ای است برای عرض شادباش و یادآوری روزی بنام شما ” ورزشکاران و قهرمانان ناشنوای استان” و عزیزانتان ، ضمن تبریک آرزوی موفقیت توام با سلامتی هر چه بیشتر شما همراهان و همیاران عزیز را در همه زمینه های ورزشی ، علمی، اجتماعی و خانوادگی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست