اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز: نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقدامات مثبت دولت تدبیر و امید باید دیده شود، گفت: به عنوان وکیل مردم به دولت و کمبودهای موجود نقد دارم ولی از دکتر روحانی حمایت می کنم.

رسول خضری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای نسبت به عمران و آبادانی مناطق مرزی داشته و طرح های ارزشمندی را در سطح آذربایجان غربی اجرا کرده است.
وی با اشاره به طرح های عمرانی دولت در پیرانشهر و سردشت، گفت: در طول فعالیت دولت تدبیر و امید در این شهرستان ها حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال برای رفع کمبودها هزینه شد که از بزرگترین طرح های اجرایی با این میزان هزینه می توان به احداث سد کولسه و سیلوه پیرانشهر، تصفیه خانه سردشت، مکانیزه کردن بیش از ۱۳ هزار هکتار زمین کشاورزی در پیرانشهر و بزرگراه پیرانشهر به نقده اشاره کرد.
وی با تاکید بر اینکه طرح های متعدد دیگری نیز در این دولت به مرحله اجرا گذاشته شده است، بیان کرد: استاندار کنونی ضمن مبارزه با فساد موجود در سهمیه سوخت مرزنشینی و بازگرداندن عواید آن به مرزنشینان و بیمه کردن تمامی خانه های روستایی در مقابل حوادث، حسن نیت خود را به مرزنشینان این استان نشان داد.
این نماینده مجلس که سابقه حضور در ۲ دوره مجلس را دارد، افزود: با وجود انتقادهای موجود به عملکرد دولت، همواره حامی دولت تدبیر و امید بوده ام و اخیرا در جلسه رای اعتماد به وزرا به هر چهار وزیر پیشنهادی دولت رای مثبت دادم.
به گزارش ایرنا اگرچه بخشی از انرژی دولت تدبیر و امید در جنگ اقتصادی با دشمنان صرف می شود اما طی سال های اخیر خدمات گسترده ای در بخش های بهداشت و درمان، گازرسانی، حمل و نقل، طرح های ستاد احیای دریاچه ارومیه و … به مردم آذربایجان غربی عرضه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست