اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت:بیش از ۷۰۰ فضای آموزشی شهری و روستایی استان فاقد سیستم گرمایشی استاندارد است.

ابراهیم محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه ۱۳۳ فضای آموزشی شهری استان در قالب ۳۱۶ کلاس فاقد سیستم گرمایشی استاندارد است افزود:۵۹۶ فضای آموزشی روستایی نیز در استان سیستم گرمایشی استاندارد ندارند.

وی با اشاره به اجرای ۲ هزار و ۴۹۴ پروژه تامین تاسیسات گرمایشی مدارس از سال ۹۲ تا ۹۷ در استان افزود: ۷ هزار و ۹۳ کلاس با هزینه کرد ۴۶۱ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال به سیستم گرمایشی مرکزی و ۲ هزار و ۸۸۷ کلاس درس در استان نیز با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۳۲میلیون ریال به سیستم گرمایشی برقی مجهز شده اند.

محمدی بااشاره به اینکه تا پایان مهر امسال ۳۲۸ کلاس درس استان در قالب ۶۸ پروژه نوسازی و تجهیز و تعمیر شدند گفت: این پروژه ها در ۳۱ هزار و ۳۱۰ مترمربع زیربنا انجام شده است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: ۵۰۰۰ مدرسه با ۱۷ هزار کلاس فیزیکی و بیش از ۲۴ هزار کلاس دایر هم اکنون پذیرای ۵۹۴ هزار دانش آموز استان است و ۲ نوبته بودن بر دوش برخی از مدارس سنگینی می کند که این استان در راستای حل مشکلات فضای آموزشی نیازمند توجه جدی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست