اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در دومین برنامه سفر کاری خود به حوزه قضایی مهاباد از دو واحد مرغداری و کشتارگاهی کشت و صنعت گوهر دانه وکیوان مرغ پر طلای مهاباد به مدیریت رضا سواری بازدید کرد.

در این بازدید که اولین بازدید رئیس کل دادگستری استان از واحد‌های تولیدی در سال ۱۴۰۱ بود، مجیدی دادستان مرکز استان، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات و بخشی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان عتباتی را همراهی می کردند، با بازدید میدانی از این دو واحد و نشستی که با مالکین و مدیران شرکت و با کارکنان آنها دیدار و گفتگو و از نزدیک در جریان مشکلات قضایی واحدهای تولیدی قرار گرفت.

عتباتی با تاکید به فرمان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی مقام معظم رهبری (مد ظله عالی) در سال جدید، حمایت از واحد های تولیدی و کمک به رونق تولید را مانند همیشه از اولویت‌های دستگاه قضایی استان برشمرد و گفت : از تمام ظرفیت‌های قانونی برای رفع مشکلات قضایی این دو واحد تولیدی که با کار آفرینی خود زمینه اشتغال جمع کثیری از جوانان منطقه را فراهم نموده اند استفاده خواهد نمود و با طرح مشکلات قضایی آنها در ستاد پیگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تلاش خواهد شد این مشکلات مرتفع گردد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری و بخشی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در بعد از ظهر سفر کاری خود به حوزه قضایی مهاباد از تالاب کانی برازان ومحیط زیست بکر و طبیعی آن بازدید کرد.

صیانت از حقوق عامه

عتباتی هدف از این بازدید را بررسی مسائل زیست محیطی در راستای صیانت از حقوق عامه عنوان کرد و گفت، تالاب بین المللی کانی برازان با وسعتی افزون بر ۹۰۷ هکتار که در ۳۰ کیلومتری شمال مهاباد واقع شده، زیستگاه گونه های مختلفی از پرندگان و جانوران است که به عنوان منطقه حفاظت شده دارای اهمیت زیست محیطی خاصی است و می بایست همانگونه که هست حفظ شود و به هیچ عنوان اجازه نداد که متصرفین و شکارچیان غیر مجاز به این ثروت ملی آسیب رسانند.

عتباتی افزود : منابع طبیعی استان جزیی از ثروت‌های خدادادی و حقوق عامه می باشند و دستگاه قضایی استان در راستای صیانت از آنها هیچگونه مماشاتی با متخلفین نخواهد داشت.

در جریان این بازدید شهندی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گزارشی از روند اقدامات اداره در خصوص مناطق حفاظت شده استان ارائه و حمایت‌های قضایی از محیط بانان را دلگرم کننده و روحیه بخش عنوان و از زحمات دستگاه قضایی استان تقدیر و تشکر کرد و این بازدیدها را موجب اشراف کامل مقامات قضایی به سختی کار حفاظت محیط زیست و اطلاع از مشکلات پیش رو دانست.

سفر به مهاباد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات و بخشی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان صبح امروز  به صورت سرزده از حوزه قضایی مهاباد بازدید کرد.

عتباتی و همراهان در این بازدید با حضور در تمامی شعب دادگستری و دادسرا و تبریک سال نو ضمن گفتگو با کارکنان قضایی و اداری و تعدادی از مراجعین از نزدیک در جریان امور و مشکلات موجود قرار گرفته و در این خصوص دستورات لازم را صادر نمود.

این بازدید اولین برنامه سفر کاری یک روزه رئیس کل دادگستری استان به حوزه قضایی مهاباد بود، از دیگر برنامه‌های دکتر عتباتی در این سفر یک روزه، بازدید از دو واحد تولیدی مرغداری و رسیدگی به مشکلات آنها، بازدید از تالاب کانی برازان و همچنین بازدید از زندان مهاباد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست