اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: میثاق کارکنان انتظامی مبنی بر حضور مداوم و پیوسته آن ها در زمینه خدمت رسانی به مردم و بالا بردن امنیت در تعطیلات نوروزی، امری مجاهدانه و ایثارگونه به شمار رفته و قابل تقدیر است.

وحید جلال زاده با حضور در قرارگاه نوروزی انتظامی استان ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: ما مفتخریم که این موقعیت برای ما ایجاد شده است که بتوانیم به مردم خدمت کنیم و امیدواریم در این راه موفق باشیم و با کمک و پشتوانه مردمی و مجاهدت های شبانه روزی پلیس، امنیت را سایه گستر کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان اظهار داشت؛ ما در مجلس شورای اسلامی با تمام توان حامی پلیس در برخورد با هنجارشکنان و رفع خلاء های قانونی در این حوزه هستیم؛ چرا که مجموعه انتظامی به عنوان متولی اصلی برقراری نظم و امنیت در جامعه بوده و شبانه روز بسیار در این حوزه  خوب درخشیده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تقدیر از عملکرد تمامی فرماندهان، معاونین و روسای پلیس های تخصصی در انتظامی استان اظهار داشت: امنیت مطلوب جامعه امروز پس از عنایت خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مرهون تلاش های نیروهای مسلح از جمله کارکنان انتظامی با مدیریت صحیح و روحیه جهادی است.

جلال زاده در پایان  پیرامون حرکت جهادی کارکنان مجموعه انتظامی استان در طرح نوروزی سال ۱۴۰۱ افزود: میثاق کارکنان این مجموعه مبنی بر حضور مداوم و پیوسته آن ها در زمینه خدمت رسانی به مردم و بالا بردن امنیت در تعطیلات نوروزی، امری مجاهدانه و ایثارگونه به شمار رفته و قابل تقدیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست