اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

بر این اساس و با توجه به اینکه در مرحله نخست، ۲۳۴ نفر تایید صلاحیت شده بودند، در حال حاضر تعداد تایید صلاحیت شدگان در آذربایجان غربی به ۲۶۴ نفر افزایش یافت.

آوای مرز : اسامی ۳۰ داوطلب تایید صلاحیت شده جدید مجلس شورای اسلامی از آذربایجان‌غربی که از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور ارسال شده، منتشر شد.

سخنگوی شورای نگهبان روز گذشته از تایید صلاحیت بیش از یک هزار داوطلب دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: فقها و اعضای حقوقدان شورای نگهبان در مرحله بررسی اعتراض داوطلبان تأیید صلاحیت نشده، تاکنون بیش از هزار داوطلب انتخابات مجلس شورای را تایید کردند، این اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده به وزارت کشور اعلام شده است.

از این تعداد ۳۰ نامزد تایید صلاحیت شده جدید مربوط به آذربایجان غربی و حوزه های انتخابیه این استان است.

طبق اسامی منتشر شده، از کل داوطلبان تایید صلاحیت شده جدید ۱۳ نفر مربوط به ارومیه، ۹ نفر مربوط به حوزه انتخابیه نقده – اشنویه، سه نفر مربوط به سلماس، سه نفر مربوط به حوزه انتخابیه ماکو- شوط – چالدران – پلدشت و ۲ نفر هم مربوط به حوزه انتخابیه شاهین دژ – تکاب هستند.

در حوزه ارومیه، اکبر آقازاده پر، حسن ابراهیمی، رضا اردوخانی، محمد اصغرزاده، افشین اصل افروزی، مهسا الهیاری، رضا اکبریان، بابک خیرزاده، مجتبی دردمه، شیرزاد عباسیان آغجه مسجد، سالار غفاری بالانجی، علی ملازده و علیرضا نجف پور، در حوزه سلماس بهمن تمجیدی، اکبر شیدایی حبشی و مجید نوشاد سوره، در حوزه انتخابیه شاهین‌دژ، تکاب صمد اکبری و سجاد نعمتی یارعزیز، در حوزه انتخابیه ماکو، چالدران، پلدشت، شوط ساحل جلیل‌پور، مهدی حکاری و مریم حکیمی و در حوزه نقده، اشنویه مهراب اطهری، مهدی ایمانی حسنلویی، حامد بقالی، رسول شایان مهر، شادی علیالی، شهرام فتحی کوزه گران، بهرام قوی بنیه، رامین مردانی آقا بیگلو و محمدجواد مظلومی تایید صلاحیت شده اند.

بر این اساس و با توجه به اینکه در مرحله نخست، ۲۳۴ نفر تایید صلاحیت شده بودند، در حال حاضر تعداد تایید صلاحیت شدگان در آذربایجان غربی به ۲۶۴ نفر افزایش یافت.

همچنین تعداد تایید صلاحیت شدگان در ارومیه از ۹۴ به ۱۰۷ نفر، نقده – اشنویه از ۱۰ به ۱۹ نفر، سلماس از ۱۹ به ۲۲، حوزه انتخابیه ماکو – شوط – پلدشت و چالدران از ۲۲ به ۲۵ و حوزه انتخابیه تکاب – شاهین دژ از ۱۹ به ۲۱ نفر افزایش یافته است.

از میان ۷۶۶ داوطلب، ۵۱۵ نفر در این استان صلاحیت خود را از هیات‌های اجرایی و از این تعداد، ۲۳۴ نفر در هیات‌های نظارت صلاحیت خود را در ۱۰ حوزه انتخابیه این استان برای نامزدی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دریافت کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست