اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  :  معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص بیان اقدامات صورت گرفته، گفت: تبیین دستاوردها، تکلیف مهم دستگاه‌های اجرایی بوده و هنرمندانه در این خصوص اقدام شود.

رضا ابراهیمی در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی، افزود: دشمن به دنبال ترویج یاس و ناامیدی در جامعه و بین مردم بوده و برای مقابله با این امر، اقدامات تبیینی در خصوص دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برهه‌ها در این خصوص، ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بوده و از این ظرفیت به صورت بهینه استفاده شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه انتخابات در پیش بوده و بیان دستاوردها در دهه فجر اهمیت بسیار بیشتری دارد، افزود: دشمن با تمام توان برای ناامیدسازی مردم وارد شده و ما نیز باید با قدرت مقابله کنیم.

ابراهیمی همچنین اضافه کرد: دشمنان ترویج‌ می‌کنند که کاری در کشور انجام نشده و باید با بیان واقعیات، این توطئه دشمنان را نقش برآب کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه توان مضاعفی در این خصوص به‌ویژه از سوی روابط عمومی ادارات و رسانه ها به کار گرفته شود، افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، باید در این باره اقدامات بسیار بیشتری داشته باشیم و دستاوردها را با بیان هنرمندانه به مردم ارائه دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در پایان با اشاره به اینکه ارائه خدمات نظام برای مردم، یک سلیقه هنری می‌خواهد و در قالب هنر مطرح شود، تصریح کرد: بر اساس ذائقه مخاطب خبر تولید شده و از انواع جدید روش های اطلاع رسانی چون کلیپ، اینفوگرافی و موشن گرافی استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست