اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

 آوای مرز : فرماندار پیرانشهر مطالبه های چغندرکاران از مسوولان کارخانه قند این شهرستان را منطقی دانست و حل مشکلاتشان را در سایه تعامل طرفین و ایجاد انسجام و روحیه همکاری امکان پذیر دانست.

سیدعلی ترابی روز سه شنبه و یک روز پس از حضورش در جمع چغندرکاران معترض این شهرستان افزود: عمده مطالبه های چغندرکاران در بخش های پرداخت مبالغ، تعیین عیار، باسکول گیری و میزان افت بار بوده و این موضوعات به راحتی قابل حل است.
وی افزود: برای حل مشکل باسکول و افت بار، کارشناسی از جهاد کشاورزی به نمایندگی از چغندرکاران در محل حضور می یابد تا نگرانی چغندرکاران در این زمینه رفع شود؛ همچنین کارخانه قند پیرانشهر موظف است تا نسبت به تعمیر و تجهیز باسکول اقدام کند.
او همچنین در خصوص تعیین عیار چغنرقند نیز گفت: تعیین عیار توسط دستگاه های اتوماتیک انجام می شود و نیروی انسانی در آن نقشی ندارد و چنانچه دستگاه های عیارسنج نیاز به بازبینی داشته باشد، باید در دستور کار کارخانه قند قرار گیرد.
فرماندار پیرانشهر اضافه کرد: مسوولان کارخانه قند نیز باید با این کشاورزان زحمتکش با احترام برخورد کنند و روحیه انسجام و همکاری بین چغندرکاران و کارخانه قند وجود داشته باشد.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی قطب تولید چغندرقند در کشور به شمار می رود و پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی، بزرگترین تولیدکننده چغندرقند در سطح این استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست