اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : اجتماع عظیم ۴۰ هزار نفری بسیجیان استان در ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار شد.در این رزمایش ۴۰ هزار بسیجی استان همزمان با سایر استانهای کشور با تجمع در ورزشگاه تختی ارومیه اقتدار و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

۲ مرحله نخست این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در ۱۷ شهرستان استان و با حضور بسیجیان گردن های بیت المقدس برگزار شد.

در مرحله نخست رزمایش محمد رسول الله (ص) که از نهم شهریور سال جاری آغاز شده بود، دانشجویان و دانش آموزان برای کمک به مردم محروم به مناطق روستایی اعزام شدند و در بخش های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی به خدمت رسانی پرداختند.

در مرحله دوم که در ۲۲ شهریور سال جاری برگزار شد، بسیجیان در خیابان های اصلی شهرهای مختلف استان از جمله خیابان امام خمینی (ره) ارومیه تجمع کردند و رزمایش با اعزام ۲ روزه به اردوگاه‌های آموزشی جهت کسب آموزش‌های مختلف سیاسی، عقیدتی، اصول تاکتیک و ضد تاکتیک و رزمی به صورت علمی و عملی ادامه یافت.

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در تجمع عظیم ۴۰ هزارنفری بسیجیان آذربایجان غربی درقالب رزمایش سراسری اقتدار عاشوریان محمد رسول الله۲ که در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد افزود: رزمایش اقتدار عاشوراییان با حضور ۳۵ گردان ،۳۲۰ گروه جهادی و با نمایش اقتدار ۴۰ هزار نفری بسیجیان در استان در راستای عمل به فرمان ولی امر مسلمین و نمایش وحدت، اقتدار و عزت بسیجیان برگزار شده است.
سردار شهسواری با اشاره به اینکه ملت ایران وشیعیان حاملان خون امام حسین هستند تصریح کرد: بسیجیان نوید بخش پیام شهدا هستند و دراین راه در طول ۴۰ سال فداکاری و جانفشانی های زیادی انجام داده اند.
وی خاطرنشان کرد: رزمایش اقتدار عاشوراییان نشان از شور حماسی به همراه شعور انقلابی بسیجیان است که ثمره انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید به اینکه بسیجیان مدافعان مکتب شهدا هستند اظهار کرد: سپاه در بخش های مختلف با لبیک به مقام ولایت به ارائه خدمات و توانمندسازی در بخش های مختلف ،کم برخوردار و محروم به صورت جهادی پرداخته است.

رزمایش اقتدار عاشورایی، جلوه پشتیبانی مردم از نظام است

استاندار آذربایجان غربی گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ۲ نشان داد که مردم ایران در صحنه های حساس کشور حضور دارند و پای این نظام و انقلاب ایستاده اند.
محمدمهدی شهریاری در حاشیه رزمایش اقتدار عاشورایی که با حضور ۴۰ هزار نفری بسیجیان آذربایجان غربی در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد، در گفت و گو با ایرنا افزود: کشور در شرایط حساسی قرار دارد و دشمنان نیز به صورت شفاف کشور را تهدید می کنند.
وی ادامه داد: بسیج که با تدبیر رهبر کبیر انقلاب و با هدف پشتیبانی از جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ تشکیل شد، همواره در طول تاریخ چهل ساله انقلاب توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.
استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: اکنون در شرایط کنونی این پشتیبانی مستحکم تر از گذشته تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.
وی بیان کرد: مردم نیز باید در شرایط کنونی و در برخورد با مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آرامش خود را حفظ کنند و به تدابیر مسوولان جامه عمل بپوشانند.
شهریاری با بیان اینکه مسوولان از خود ملت هستند، گفت: منافع مردم و حل مشکلات جامعه از اهداف مهم مسوولان است و آنان در این راه نیازمند همراهی همه جانبه مردم هستند.
وی افزود: اتحاد همه جانبه زمینه لازم برای عبور از شرایط کنونی است و همچنین عرصه را برای پیشرفت و آبادانی کشور فراهم می کند.

عکس از امیر حسین ملازاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست