اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برگزاری جشن‌های وصال را مهم‌ترین برنامه هفته ازدواج در استان بیان کرد.

سجاد بیرامی در نشستی خبری به مناسبت هفته ازدواج گفت: امسال شعار این هفته “ازدواج آسان و آسمانی” نام‌گذاری شده و بیش از ۴۰ عنوان برنامه در استان برنامه ریزی شده است.

وی گفت: مهم ترین برنامه این هفته در استان، برگزاری جشن‌های وصال بوده که توسط معاونت‌ فرهنگی و جوانان اداره کل در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: تجلیل از خادمین ازدواج، پیگیری پرداخت تسهیلات ازدواج ازبانک‌های عامل، خدمات رایگان ازدواج توسط ۲۱ مرکز مشاوره رایگان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی از مهم ترین برنامه های هفته ازدواج در استان بوده است.

دکتر بیرامی با اشاره سرعت گرفتن پرداخت وام‌ها و تسهیلات ازدواج در استان گفت: در ابتدای سال گذشته رتبه استان در کشور از نظر پرداخت تسهیلات رتبه ۲۳ بود که در پایان سال با سرعت گرفتن پرداخت‌ها و پیگیری‌های انجام گرفته به رتبه پنج کشوری ارتقا یافتیم و در این خصوص پرداخت ۹٠ درصد از تعهدات پرداخت وام ازدواج در استان تاثیرگذار بود.

وی درخصوص برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان سال جاری اظهار کرد: اوقات فراغت از دغدغه‌های مهم خانواده‌هاست و با برنامه‌ریزی صورت گرفته بطور میانگین ۳۰ رشته ورزشی در هر شهرستان در فعالیت‌های مربوط به اوقات فراغت فعال خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: پیش بینی می‌کنیم بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر از طریق ۸۰۰ هیات و ۹۰۰ باشگاه ورزشی در استان تحت پوشش فعالیت‌های ورزشی برای اوقات فراغت باشند.

دکتر بیرامی با اشاره به ابلاغ تعرفه جدید خدمات ورزشی تصویب شده توسط هیات به باشگاه‌ها گفت: کنترل و نظارت بر باشگاه‌های ورزشی برای جلوگیری از فعالیت بدون مجوز و دریافت تعرفه بیش از نرخ اعلامی در شهرهای مختلف استان در حال انجام است.

در این نشست، محمد سپهری سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان نیز از همراهی رسانه‌ها در تبیین و انتشار برنامه‌های فرهنگی و امور جوانان قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست