اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار دانشجو در این واحد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند، گفت: جذب دانشجو در ترم جاری نسبت به سال گذشته در این واحد افزایش داشته است.

مهدی زواری با بیان اینکه ۱۲ هزار دانشجوی این دانشگاه در چهار مقطع تحصیلی تحصیل می‌کنند، اظهار کرد:  بدلیل ادامه دار بودن ثبت نام هنوز آمار رسمی و مقایسه‌ای تعداد دانشجویان این دانشگاه استخراج نشده است.

به گفته وی، این تعداد دانشجو در ۱۷۰ رشته تحصیلی در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه هستند؛ لازم به ذکر است که برگزاری کلاس‌های تمامی مقاطع در سال جاری به صورت حضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه ۱۸ رشته در دکتری تخصصی، ۲ رشته در دکتری عمومی، ۵۷ رشته کارشناسی ارشد، ۵۹ رشته کارشناسی و ۳۴ رشته در دوره کاردارنی برای انتخاب رشته داوطلبان ارائه کرده که همگی با جذب حد نصاب دانشجویان هم اکنون در حال تدریس هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با بیان اینکه هم اکنون ۲۴۵ نفر در مقطع دکتری تخصصی این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، اضافه کرد: ۳۲۳ نیز در مقطع دکتری عمومی انی واحد دانشگاهی تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عمده دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل می‌باشند، گفت: ۹ هزار و ۵۴۵ دانشجوی کارشناسی در ۵۹ رشته تحصیلی مشغول تحصیل هستند.

زواری همچنین با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه یک هزار و ۶۴۵ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دارد، یادآور شد: ۴۹۹ دانشجو نیز در مقطع کاردانی جذب این دانشگاه شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست