اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اعتبارات سفرهای استانی شخص رییس جمهور در راستای جبران عقب ماندگی و تکمیل پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به آذربایجان غربی اختصاص یافته و در آینده نزدیک در همه زمینه‌ها به میانگین کشوری خواهیم رسید.

محمدصادق معتمدیان در جلسه بررسی مصوبات سفر به شهرستان مرزی سردشت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد،افزود: هدف از سفرهای شهرستانی و بازدیدهای میدانی از مناطق مختلف بررسی وضعیت موجود و تلاش برای رسیدن به شاخص‌های توسعه ای در زمینه‌های مختلف به میانگین کشوری است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه اختصاص منابع باید بر اساس اولویت و نیازمندی مردم باشد، گفت: هم اکنون تمام مدیران کل با حضور میدانی در شهرهای مختلف نسبت به پیگیری پروژه‌های در دست اقدام و وضعیت موجود اشرافیت کامل دارند و این مهم برای تحقق توزان و تعادل در سطح استان ضروری است.

او سال آینده را نیز سال توسعه همه جانبه استان دانست و تاکید کرد: از فرمانداران و مدیران انتظار داریم با شروع فصل کار و فعالیت و پیگیری مصوبات، پروژه‌ها را در اختیار پیمانکاران قرار دهند.

معتمدیان گفت: اعتبارات اختصاص یافته باید به صورت کامل هزینه و زمان اجرای پروژه‌ها نیز با توجه به نواسانات قیمت‌ها در بازار به حداقل برسد.

در ادامه جلسه مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان سردست بررسی و نسبت به تسریع پروژه‌های پیش بینی شده تصمیم گیری شد.

استاندار آذربایجان غربی قبل از این جلسه از از بخش‌های مختلف بازارچه مرزی کیله نیز بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت اقدامات انجام شده، و مشکلات موجود قرار گرفت.

بازدید از بخش‌های مختلف بازارچه مرزی کیله و بررسی مسایل و مشکلات زیرساختی، تردد مرزی، روند فعالیت‌های تجاری، مسافری و صادرات کالا و توسعه مبادلات تجاری از برنامه‌های محمدصادق معتمدیان در بازدید از این مرز بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست