اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: امسال جهت تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده مشکل‌دار مسکن مهر منابع مالی ۶٠٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن تخصیص یافته است.

سید محسن حمزه لو به همراه معاون مسکن و ساختمان اداره کل به منظور اجرای اقدامات راهبردی وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن از قسمت‌های مختلف مساکن مهر و اراضی منطقه گلشهر ارومیه بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جریان این بازید گفت: مقرر شده که ساکنان در افزایش سهم خدمات همکاری لازم داشته باشند.

او ادامه داد: براساس عملکرد حوزه مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان، افزون بر ۴٠٠ میلیارد ریال از محل یارانه‌های بخش مسکن و ۴۵ میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی به منظور مساعدت در ارتقای کیفیت زندگی و تکمیل محوطه‌سازی و آماده‌سازی پرداخت شده است.

حمزه لو ادامه داد: همچنین امسال جهت تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده مشکل‌دار مسکن مهر منابع مالی ۶٠٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن تخصیص یافته است.

گفتنی است؛ اواخر شهریور ماه امسال، استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بسته شدن پرونده مسکن مهر در استان گفت: یکهزار و ۶۳۰ واحد مسکن مهر به دلایل مختلف کماکان دچار مشکل حقوقی هستند که می طلبد ادارات کل راه و شهرسازی و تعاون با همکاری و هماهنگی نسبت به حل این موضوع اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست