اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت سی و نهمین سالگرد تاسیس این نهاد، درمانگاه تخصصی پزشکی دیابت و زخم پای دیابتی استان به مدت یک هفته همه خدمات خود را با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد.

امین رستم زاده بیان کرد: مرکز تخصصی پزشکی دیابت واحد از امروز به مدت یک هفته خدمات پزشکی، پانسمان زخم پای دیابتی و ویزیت و سایر خدمات را با ۳۰ درصد تخفیف ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دیابت یک بیماری کشنده و پنهان است، اظهار داشت: بر اساس غربالگری ها حدود ۵۰ درصد مردم مبتلا به دیابت در استان از بیماری خود بی خبر هستند که بر اساس میانگین کشوری درصد ابتلا به دیابت در استان ۱۷ صدم (۰.۱۷) درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

او افزود: با ارائه خدمات پانسمان زخم پای دیابتی در استان و مراجعه به موقع بیماران تا کنون از قطع عضو ۲۵۰ نفر از بیماران دیابتی در آذربایجان غربی جلوگیری شده است.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هزینه درمان دیابت جزء پرهزینه ترین بیماری هاست، اضافه کرد: رویکرد جهاد دانشگاهی بر پیشگیری، کنترل و سپس درمان مبتنی است و بر اساس رسالت جهادی و تخصصی وارد حوزه درمان و ترمیم زخم پای دیابتی به صورت علمی شده است که با این رویکرد تنها مرکز تخصصی دیابت در شمال غرب کشور به شمار می رود.

رستم زاده در تشریح خدمات ارائه شده به مردم گفت: خدمات ویزیت تخصصی برای بیماران تحت پوشش بیمه‌ای خدمات درمان تامین اجتماعی، بیمه نیروهای مسلح و آزاد و همچنین خدمات پرستاری و ترمیم و پانسمان زخم بیماران دیابتی در این مرکز ارائه می‌شود.

وی با اشاره به مشاوره تغذیه صورت گرفته در این مرکز بیان کرد: خدمات مشاوره تغذیه جهت بیماران دیابتی در روزهای پنج‌شنبه به صورت رایگان در مرکز تخصصی دیابت و زخم پای بیماران دیابتی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین طرح‌های رایگان تست قند خون و فشار خون غربالگری در روزهای پنج‌شنبه در این مرکز به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

رستم زاده افزود: خدمات پرستاری از جمله تزریقات سرم تراپی پانسمان نوین طبق ترمیم های به روز در درمانگاه و منزل جهت رفاه حال بیماران ارائه می شود.

درمانگاه تخصصی دیابت و زخم پای بیماران دیابتی جهاد دانشگاهی استان به نشانی ارومیه – میدان امام حسین (ع) (گول اوستی) – کوچه ۲۵ به طرف پنجراه و شماره تلفن ۳۲۲۳۰۵۴۹ آماده ارائه خدمات به مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست