اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: بسته جامع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان تدوین می‌شود تا در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تهران معرفی شود.

مرتضی صفری در جلسه هم‌اندیشی فرصت‌های سرمایه‌گذاری با اعلام این مطلب اظهار کرد: همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تهران یک فرصت عالی برای معرفی ظرفیت‌های استان است که برای این منظور باید دستگاه‌های مختلف نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: برای آینده استان باید همگی دست در دست هم داده و از ظرفیت‌های زیاد آن به نحو احسن استفاده کرد که در این راه یکی از موانع وجود بروکراسی‌های پیچیده اداری در آذربایجان غربی است که باید رفع شود.

او ادامه داد: با همکاری و مشارکت مسئولان استانی می‌توان زیرساخت‌های گردشگری متنوع و به‌روز در آذربایجان غربی ایجاد کرد تا این استان به یکی از قطب‌های گردشگری تبدیل شود.

صفری تصریح کرد: هر گوشه از استان ظرفیت گردشگری منحصربه‌فرد خود را دارد که باید این ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل تبدیل شود برای مثال سردشت با داشتن طبیعت سرسبز و آب و هوای خنک محروم از داشتن مراکز اقامتی بوده و یا پلدشت در شمال استان نیز چنین شرایطی را داشته است که در شان مردم آذربایجان غربی نیست و برای جذب سرمایه‌گذار در این حوزه باید تلاش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست