اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی بر تامین نیروی انسانی و استقرار دستگاه های اجرایی در شهرستانهای جدیدالتاسیس تاکید کرد.

جعفر ذوالفقاری در جلسه بررسی سازو کارهای تامین نیروی انسانی و استقرار دستگاه های اجرایی در شهرستانهای جدیدالتاسیس ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، هفته دولت را فرصتی ارزنده برای بیان اقدامات به عموم مردم دانست و گفت: افتخار بزرگ این دولت مردمی بودن آنست و می طلبد تا در این هفته خدمتگزاران مردم نسبت به اطلاع رسانی دستاوردها اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه مقام عالی استان تاکید ویژه بر سرعت بخشی به تامین نیروی انسانی و استقرار دستگاه های اجرایی در شهرستانهای جدیدالتاسیس دارد افزود: بر اساس بخشنامه های صادر شده مقرر گردیده تا دستگاه های اجرایی در تعامل با وزارتخانه های متبوع زمینه استقرار در شهرستانهای چهار برج، باروق و میرآباد را تسریع بخشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در ادامه از معاونین توسعه مدیریت و منابع دستگاه های اجرایی خواست تا بر ایجاد واحد سازمانی و تشکیل ساختار و تخصیص پست سازمانی و بکار گیری نیروی انسانی مورد نیاز اهتمام داشته باشند.

ذوالفقاری تاکید کرد: نباید در امر خدمت رسانی به مردم خللی وارد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست