اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت ایجاد منشور اخلاقی و حرفه ای رسانه های استان تاکید کرد و گفت: فعالیت خبرنگاران و رسانه های استانی باید توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کوتاه ترین زمان ساماندهی شود.

محمدصادق معتمدیان در دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت شتاب بخشیدن به روند توسعه و آبادانی استان، بر همراهی و همکاری رسانه ها برای احصاء مسائل و مشکلات و انتقال آن به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: رسانه ها ظرفیت های مغفول مانده استان را برای جذب و حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در سطح ملی و بین المللی معرفی کنند.

او گفت: برای شتاب بخشیدن به توسعه استان نیازمند جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف هستیم و در این زمینه رسانه ها می توانند در معرفی داشته ها و ظرفیت های استان نقش موثری ایفا کنند.

معتمدیان با استقبال از نقد منصفانه توسط خبرنگاران استان، گفت: پیشنهاد می کنم خبرنگاران در کنار نقدهای منصفانه، نقاط قوت دستگاه های اجرایی را تقویت و ظرفیت ها و پتانسیل های مثبت استان را در رسانه های خود منعکس کنند.

او با اشاره به پیگیری مطالبات ملی مردم استان در دیدار با وزرا و مدیران ارشد کشوری، گفت: در برنامه ریزی های انجام شده هر هفته به صورت منظم مطالبات و درخواست های ملی مردم استان را در تهران پیگیری می کنیم و در این زمینه در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشکلات فعالان رسانه ای را نیز پیگیری خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر حفظ جایگاه خانه مطبوعات به عنوان ارگان رسمی و مهم رسانه ای استان ادامه داد: برای ارتقای جایگاه خانه مطبوعات استان کمک می کنیم و از اعضای هیات رئیسه این خانه می خواهم مسائل و مشکلات خبرنگاران و فعالان رسانه ای را با جدیدت پیگیری کنند.

او همچنین بر ضرورت ایجاد منشور اخلاقی و حرفه ای رسانه های استان تاکید کرد و افزود: فعالیت خبرنگاران و رسانه های استانی باید توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کوتاه ترین زمان ساماندهی شود.

معتمدیان همچنین بر فعال تر شدن شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تاکید کرد و گفت: در اسرع وقت انتخابات این شورا برگزار و اعضای هیأت رئیسه آن مشخص شده و روابط بین رسانه ها و روابط عمومی دستگاه های اجرایی  استان تقویت شود.

در این دیدار اعضای هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان نیز مسائل و مشکلات فعالان رسانه ای استان از جمله حمایت برای برگزاری نمایشگاه و جشنواره های مطبوعات، برگزاری کارگاه های آموزشی، افزایش اختیارات استانی خانه مطبوعات، حمایت از دفاتر رسانه ای و مطبوعاتی، بیمه خبرنگاران، اختصاص تسهیلات برای فعالان خبری و رسانه ای و دفاتر مربوطه، ساماندهی فضای رسانه ای، نامه نگاری با وزارت ارشاد برای افزایش یارانه ها و سهمیه کاغذ، اختصاص امکانات و تهیه بسته های حمایتی و همچنین افزایش نقش مطبوعات و رسانه ها در توسعه و معرفی ظرفیت های توسعه ای استان و تقویت ارتباط رسانه ای را مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست