اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: برای نهادینه شدن هرچه بیشتر فرهنگ نماز در جامعه ” کتابنامه نماز” تدوین شود.

حجت الاسلام والمسلمین  دکتر ناصر خدایاری امروز در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ نماز افزود:  برای تدوین ” کتابنامه نماز” فراخوانی داده شود تا مقالات ، اخبار، روزنامه ها و مجلاتی که در ارتباط با نماز فعالیت کرده اند شناسایی شده و مطالب آنها در کتاب فوق گنجانده شود.

وی ادامه داد با تدوین این کتاب ، افراد و اقشار مختلف می توانند تمام اطلاعات مربوط به نماز را با مراجعه به این کتاب دریافت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد : جامعه شناسی تصویری نماز در ادارات و مساجد استان هم می تواند در این کتاب مطرح شود.

حجت الاسلام خدایاری ادامه داد : همچنین مصاحبه هایی با پیش نمازان مساجد استان حداقل با ٢٠ نفر از پیش نمازان صورت گرفته و پیشنهادات و نظرات آنها پیرامون نماز در این کتاب عنوان شود.

وی با اشاره به دو بند ” شکل و محتوای نماز” گفت : شکل نماز عبارت از وجود نمازخانه و پیش نماز است یعنی افرادی که در نماز جماعت شرکت می کنند پیش نماز داشته و افرادی که نمی توانند در نماز جماعت شرکت کنند در نمازخانه ، نماز خود را به جای آورند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر نمود پیدا کردن نماز در تمامی برنامه ها اظهارداشت : اگر برنامه های سال ٩٧ احصا شود هزاران برنامه برگزار شده  ولی باید ببینیم در تئاتر، خوشنویسی ، انجمن های ادبی ، فیلم ها و کتاب های منتشر شده و حتی جشنواره رضوی برگزار شده چند بار نماز نمایان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خدایاری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری افزود : ضروریست تمامی فعالیت ها و برنامه های ما در ذیل” بیانیه گام دوم انقلاب” رهبر معظم انقلاب باشد و به عبارتی در ذیل فرمایشات رهبری تعبیر و تفسیر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست