اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

رئیس نظام پزشکی ارومیه گفت : ما طرفدار اخذ مالیات واقعی از پزشکان هستیم.

دکتر ناصر عبایی؛ رئیس نظام پزشکی ارومیه در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی که با هدف بررسی وضعیت مالیاتی پزشکان و آشنایی با تکالیف پزشکان در راستای احکام مالیاتی جدید مالیاتی قانون بودجه سال ۱۳۹۸ صورت می گرفت با تاکید بر افزایش و تعمیق تعاملات و همکاری های فی مابین گفت : تعاملی که بین جامعه پزشکی ارومیه با اداره مالیاتی وجود دارد، نمونه است .

وی با بیان اینکه ما همیشه طرفدار اخذ مالیات واقعی از پزشکان هستیم گفت : تصوری که عموم جامعه در مورد درآمد پزشکان دارند واقعیت ندارد و همه پزشکان درآمد های بالا ندارند و این موضوع باید در مورد مالیاتی که پزشکان می پردازند نیز مد نظر قرار بگیرد.

رئیس نظام پزشکی ارومیه در ادامه با اشاره به اینکه شبکه های اجتماعی در مورد فرار مالیاتی پزشکان بزرگنمایی می کنند گفت : ما ادعا نمی کنیم که در صنف پزشکی تخلف مالیاتی صورت نمی گیرد کما اینکه در همه صنوف چنین تخلفاتی وجود دارد ولی اکثریت جامعه پزشکی جامعه صادقی است و با کمال میل جامعه پزشکی را ملزم می کنیم از آن چیزی که حق است تبعیت کند.

عبایی همچنین ضمن ابراز رضایت از رفتار قریب به اتفاق ماموران مالیاتی، بر توجه به اوضاع اقتصادی و افزایش هزینه کالا و خدمات پزشکی اشاره کرد و خواستار لحاظ این موضوع در رسیدگی به پرونده مالیاتی پزشکان ارومیه و استان شد.

اعضای هیات رئیسه نظام پزشکی ارومیه هم در این جلسه به بیان مشکلات و خواسته های مالیاتی خود پرداختند.

دریافت مالیات از این صنف بر اساس واقعیت های موجود، لزوم دقت بیشتر در صدور آرای هیات های حل اختلاف مالیاتی، توجه به شرایط اقتصادی و تاثیرآن در قیمت کالا و خدمات در این حوزه و تقویت و تعمیق فضای اعتماد فی مابین از جمله خواسته های اعضای هیات رئیسه نظام پزشکی ارومیه درجلسه مشترک با مدیرکل امور مالیاتی استان بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست